لمپارد در آستانه پيوستن به لس آنجلس گلکسي
تاريخ : شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, | 20:56 | نویسنده : Amir

لمپارد که از اول ژانويه به طور رسمي مي توانست مذاکرات با ساير باشگاهها آغاز کند، در مراحل پاياني توافق با لس آنجلس گلکسي است.


روند گلزني هاي فرانک لمپارد در اين فصل هم نتوانست مديران چلسي را به تمديد قرارداد او قانع کند و اين هافبک باتجربه به احتمال بسيار زياد در پايان فصل استمفوردبريج را ترک خواهد کرد.

او که از اول ژانويه به طور رسمي مي توانست مذاکرات با ساير باشگاهها آغاز کند، در مراحل پاياني توافق با لس آنجلس گلکسي است.

به همين دليل اين ملي پوش انگليس از هم اکنون خود را براي يک زندگي جديد در آمريکا آماده مي کند و مدير برنامه هايش را مامور پيدا کردن يک خانه مناسب کرده است.

تنها در صورتي که مديران چلسي در تصميم شان تجديد نظر کنند و بخواهند قرارداد او را تمديد کنند، لمپارد ممکن است پيشنهاد قابل توجه باشگاه انگليسي را رد کند.

مديران چلسي در پايان سال 2012 به طور رسمي به اين بازيکن اطلاع دادند که مي تواند به دنبال يک باشگاه جديد باشد؛ در حالي در نهايت قرارداد اشلي کول را که مانند لمپارد در پايان اين فصل به اتمام مي رسيد، براي يک فصل ديگر تمديد کردند. به همين دليل هواداران چلسي همچنان اميدوارند مديران چلسي نظرشان را در مورد لمپارد تغيير بدهند.

گل لمپارد در ديدار هفته گذشته مقابل ويگان، دهمين گل او در 15 ديدار اخير براي چلسي بود. به اين ترتيب، رکورد گلزني او براي باشگاه لندني به 198 گل رسيد و اکنون تنها 4 گل با رکورد بابي تامبلينگ فاصله دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ