ديدار پرسپوليس با ستارگان آث‌ميلان قطعي شد
تاريخ : یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, | 13:22 | نویسنده : Amir

مدير روابط بين‌الملل باشگاه پرسپوليس گفت: طبق سياست‌هاي محمد رويانيان حضور ستارگان ميلان در سال 92 در ايران قطعي شد.

امير مشيري در خصوص بررسي پرونده پيشنهاد ميلاني‌ها براي حضور در ايران با ستاره‌هاي معروف خود اظهار داشت: خوشبختانه طبق سياست‌هاي محمد رويانيان که در آن توجه به تيم‌هاي پايه و برقراري ارتباط با بهترين‌هاي دنيا حرف اول را مي‌زند رايزني‌هاي خوبي پس از سفر به ايتاليا با مسئولان تيم ستارگان ميلان داشتيم.

وي افزود: پس از بررسي‌هاي انجام شده و جلسات مکرر حضور ستارگان ميلان در ايران در سال 1392 قطعي شد.انشالله بازيکناني بزرگي مانند مالديني، پاپن، آلبرتيني، کافو، گوليت، دونادوني و خيلي ديگر از بزرگان ميلان را در ايران خواهيم ديد تا با تيم فوتبال پرسپوليس بازي کنند.

وي ادامه داد: اينکه سال 92 را انتخاب کرديم به دليل اين است که تيم ستارگان ميلان جديدا به اندونزي رفته و پس از استراحتي انشالله سفر بعدي‌اش به ايران خواهد بود.اگر اتفاق خاصي رخ ندهد اين ديدار دوستانه در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود. برنامه‌‌هاي ويژه‌اي را طبق دستور مديرعامل داريم که برگزار خواهيم کرد. به نظرم پس از حدود 30 سال است که اين اتفاق بزرگ پس از حضور باره‌سي در ايران قرار است بيفتد.

اين در شرايطي است که به احتمال فراوان در اين ديدار قرار است شرايط براي خداحافظي برخي از بازيکنان پرسپوليس و تقدير از برخي از بازيکنان سابق اين تيم انجام شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ