برگزاري نشست هيات رئيسه فدراسيون
تاريخ : یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, | 13:27 | نویسنده : Amir

نشست هيات رئيسه فدراسيون فوتبال صبح امروز با حضور کليه اعضا در دفتر رئيس فدراسيون برگزار شد که محمد نبي- دبير کل فدراسيون مطالبي را در خصوص اين نشست مطرح کرد.


به نقل از سايت رسمي فدراسيون، مهدي محمد نبي-دبير کل فدراسيون ضمن قرائت صورت جلسه هيات رئيسه، گفت: در اين جلسه در خصوص اعضاي کميته هاي استيناف، فوتبال ساحلي و فرهنگي صحبت خواهيم کرد. ضمن اينکه مهدي تاج و غلامرضا بهروان در خصوص مصوباتشان در هيات رئيسه سازمان ليگ برتر و ليگ آزادگان بحث و تبادل نظر خواهد شد. همچنين پس از ارائه آئين نامه کارگزاران رسمي فدراسيون فوتبال در امر نقل و انتقالات به نصيرزاده-سرپرست کميته حقوقي و تدوين مقررات، در نشست آتي هيات رئيسه و پس از مطالعه اعضا، در خصوص آن صحبت خواهيم کرد.
دبير کل فدراسيون در ادامه در خصوص فوتبال ساحلي گفت: تيم ملي فوتبال ساحلي در مسابقات المپيک ساحلي چين و در رقابتهاي قهرماني آسيا در قطر قهرمان شد و توانست با اقتدار به جام جهاني تاهيتي صعود کند. ضمن اينکه فدراسيون براي حضور 5 رده از تيم هاي ملي در رقابتهاي جام جهاني تلاش مي کند. سه تيم فوتسال، نوجوانان و فوتبال ساحلي که به جام جهاني راه يافته اند و تيم ملي بزرگسالان نيز در کوران رقابتهاي مقدماتي جام جهاني است و تنها تيم ملي جوانان از راهيابي به اين رقابتها بازماند.
مهدي محمد نبي در ادامه درخصوص برنامه ها و هزينه هاي ارائه شده صورت گرفته توسط سرمربيان تيم هاي فوتبال و فوتبال ساحلي به مطالبي اشاره کرد. ضمن اينکه وي گزارشي از سفر تيم ملي فوتبال ساحلي به قشم ارائه کرد و گفت : اين تيم در رقابتهاي غرب آسيا به ميزباني ايران حضور خواهد داشت و قرار است اين پيکارها در قشم برگزار شود. البته هفته گذشته از سوي خرمي- عضو هيات مديره و معاون توسعه مديريت منطقه آزاد قشم يک اردوي تدارکاتي بسيار خوب در منطقه آزاد قشم برگزار شد که بازيکنان در کنار خانواده خود و کادر فني حضور داشته و در پايان مسئولين منطقه آزاد قشم به نوبه خود پاداش قهرماني آسيا را به ملي پوشان فوتبال ساحلي اهدا کردند.
محمد نبي همچنين از اعزام تيم هاي ملي به رقابتهاي مختلف خبر داد و گفت: 8 اعزام تا فروردين ماه سال 92 در دستور کاري فدراسيون قرار دارد و که هر کدام از تيم ها با برنامه هاي اردويي خود پيش مي روند.
دبير کل فدراسيون در پايان درخصوص آئين نامه ارتقاي فوتسال به معاونت گفت: قرار است آئين نامه ارتقاي کميته فوتسال به معاونت تدوين شود و پس از ارائه آن به هيات رئيسه و تصويب از سوي اعضا و انجام کار کارشناسي،تصميم گيري نهايي در خصوص آن در مجمع فدراسيون صورت مي گيرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ