چلسي به دنبال به خدمت گرفتن پيگريني
تاريخ : یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, | 13:43 | نویسنده : Amir

مدير برنامه هاي مانوئل پيگيريني، سرمربي مالاگا، اعلام کرد که باشگاه چلسي به دنبال به خدمت گرفتن اين مربي شيليايي است.

پيگريني در چند سال اخير با هدايت ويارئال، رئال مادريد و مالاگا، نامي براي خود در فوتبال اروپا دست و پا کرد و امسال هم اگرچه مالاگا چند ستاره اصلي اش را به دلايل مالي از دست داد اما توانستند در ليگ قهرمانان نمايش هاي خوبي ارائه بدهند.

مدير برنامه هاي او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" مانوئل با مالاگا قرارداد دارد. فکر مي کنم در آوريل يا مي مشخص خواهد شد که آينده او چه خواهد بود.

هدف اصلي ما اين است به قرارداد فعلي مان متعهد باشيم اما به شرايط هم بستگي دارد. ما يک پيشنهاد رسمي از رم داشتيم اما آن را رد کرديم. اين اتفاق 15 روز قبل رخ داد اما آن را رد کرديم زيرا در حال حاضر در ميانه فصل قرار داريم.

چلسي و چند باشگاه ديگر هم پيشنهادهايي دادند اما تنها از طريق واسطه ها و پيشنهادي به طور رسمي ارائه نشد. مانوئل دوست دارد در ليگ برتر مربيگري کند اما ديگر ليگ هاي مهم مثل آلمان و ايتاليا را هم دوست دارد. زمان زيادي براي تصميم گيري براي فصل آينده داريم."

چلسي که با اخراج دي متئو، رافا بنيتس را به عنوان سرمربي موقت معرفي کرد، سخت به دنبال به خدمت گرفتن يک مربي بزرگ براي فصل آينده است.

چلسي همچنين قصد دارد ايسکو، ستاره ملي پوش مالاگا، را به خدمت بگيرد؛ اين در حالي است که اين بازيکن به تازگي قراردادش را با مالاگا تمديد کرده است. در صورتي که آنها بتوانند پيگيريني را به استمفورد بريج ببرند، شانس شان براي خريد ايسکو هم افزايش پيدا خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ