ژاوي و ويا به بازي با ميلان مي‌رسند
تاريخ : یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, | 13:46 | نویسنده : Amir

2بازيکن بارسلونا که به دليل مصدوميت و بيماري در تمرينات اين تيم غايب بودند براي بازي اين هفته تيمشان مقابل ميلان در ليگ قهرمانان اروپا آماده خواهند شد.


ژاوي هرناندس و داويد ويا شنبه همراه با ساير هم‌تيمي‌هايشان به گرانادا سفر نکردند؛ اما اين دو براي بازي روز چهارشنبه مقابل ميلان در ليگ قهرمانان اروپا آماده خواهند بود.

به گزارش فارس، اين دو بازيکن علاوه بر اريک آبيدال که همچنان دوران نقاهت خود را طي مي‌ کند و دوس سانتوس که به تازگي از کمند مصدوميت رها شده است تنها بازيکنان ناآماده بارسا در برنامه اين هفته مسابقات لاليگا هستند.

داويد ويا روز دوشنبه به دليل عارضه سنگ کليه در بيمارستان بستري و چهارشنبه مرخص شد؛ اما روز پنج‌شنبه به دليل ناراحتي که حس کرد، مجبور شد به بيمارستان بازگردد؛ با اين حال روز جمعه تأييديه نهايي را از بيمارستان براي مرخص شدن دريافت کرد. ويا زمان کافي براي رسيدن به ديدار چهارشنبه شب ليگ قهرمانان اروپا را دارد.

يکي ديگر از بازيکناني که مي‌تواند خودش را براي اين بازي آماده کند، ژاوي است که روز جمعه اولين بار پس از مصدوميتش همراه با ساير هم‌تيمي‌ها به تمرين پرداخت و بدون مشکل اين جلسه را به پايان رساند. رورا اشاره کرده که اگر ژاوي به اندازه کافي آماده باشد، مي‌تواند در سن‌سيرو به ميدان برود.

وي در اين باره گفت: اين دوره کوتاه دوري او از ميادين تأثيري بر روي او ندارد. او بازيکني با تجربه فراوان است.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ