گزارش نشست هيات رئيسه فدراسيون فوتبال
تاريخ : یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, | 13:48 | نویسنده : Amir

نشست هيات رئيسه فدراسيون فوتبال صبح امروز با حضور کليه اعضا در دفتر رئيس فدراسيون برگزار و مصوبات آن از سوي اعضاي هيات رئيسه اعلام شد.


سايت فدراسيون فوتبال مصوبات جلسه هيات رييسه را اين چنين اعلام کرد، هر چند که بر خلاف حرف‌هاي قبلي کفاشيان، زمان برگزاري مجمع فوق‌العاده فدراسيون باز هم اعلام نشد:

- کليات آئين نامه کارگزاران رسمي فدراسيون فوتبال در امر نقل و انتقالات داخلي مورد تصويب قرار گرفت و مقرر شد از فصل 92-93 به مورد اجرا گذاشته شود.

- آئين نامه نقل و انتقالات ليگ هاي برتر و دسته اول توسط کميته حقوقي و تدوين مقررات بازنگري خواهد شد و در جلسه آتي هيات رئيسه ليگ برتر مطرح تا از فصل آتي به مورد اجرا گذاشته شود.

- بودجه و برنامه عملياتي ساليانه باشگاههاي ليگ برتر در ابتدا بايد به تائيد هيات مديره باشگاه رسيده و پس از آن به تصويب سازمان ليگ برتر برسد و اين مصوبه از فصل آتي 93-92 لازم الاجراست.

- باتوجه به الزامات AFC، افسر امنيتي باشگاههاي ليگ برتر بايد از طريق سازمان ليگ برتر به کميته امنيت فدراسيون فوتبال معرفي و پس از تصويب فدراسيون، همکاري خود را با باشگاه مربوطه درچهارچوب وظايف خود و زير نظر مدير عامل باشگاه انجام دهد.

- تيمهاي صعود کننده از ليگ دسته اول به ليگ برتر در صورتي که داراي شاخص‌ها و استانداردهاي تعريف شده از سوي سازمان ليگ برتر و مراجع بالا نباشد، مجوز حضور در ليگ حرفه اي را کسب نخواهد کرد.

- پيرو مصوبات قبلي هيات رئيسه سازمان ليگ برتر و فدراسيون فوتبال، موکدا اعلام مي شود فصل آتي ليگ برتر با 16 تيم واجدالشرايط برگزار خواهد شد.

- مقرر شد مهدي تاج به عنوان نايب رئيس دوم و رئيس کميته مسابقات در مجمع آتي به اعضا معرفي شود.

- اعضاي کميته فوتبال ساحلي به شرح خرمي، عباسي و ملک آباد مورد تائيد اعضاي هيات رئيسه قرار گرفت.

- حجت الاسلام عليپور، حجت الاسلام ناصري پور، محمود ممتاز، مهرداد حاجي خاني، محمدرضا تهراني و شادنوش به عنوان اعضاي کميته فرهنکي منصوب شدند.

- محمد مهدي دادرس به عنوان عضو کميته استيناف انتخاب شد.

- با تائيد اعضاي هيات رئيسه ، مجمع ساليانه فدراسيون در اواخر تير ماه سال آينده برگزار خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ