معيارهاي انتخاب سرمربي تيم ملي جوانان
تاريخ : یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, | 15:27 | نویسنده : Amir

نشست کميته جوانان با رئيس فدراسيون برگزار شد که در اين جلسه اعضا به بررسي برنامه‌هاي کميته جوانان پرداختند و معيارهاي انتخاب سرمربي تيم ملي جوانان هم اعلام شد.

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، ميرشاد ماجدي؛ سرپرست کميته جوانان گفت: اين جلسه که با حضور کفاشيان، محمد نبي، محصص، معيني، دوستي مهر و بنده برگزار شد درخصوص قراردادهاي مربيان، انتخاب سرمربي تيم ملي جوانان و حضور تيم‌هاي ملي در تورنمنت‌هاي مختلف و برنامه‌هاي آن به بحث و بررسي پرداختيم.

وي در خصوص معيارهاي انتخاب سرمربي تيم ملي جوانان گفت: سوابق کاري، تحصيلات، شناخت جامعه فوتبال از سرمربي مورد نظر، سوابقي که در 5 سال گذشته مربي مورد نظر داشته، از معيارهايي است که مد نظر کميته جوانان و فدراسيون فوتبال است.

ماجدي در ادامه در خصوص برنامه‌هاي تيم‌هاي ملي و حضور در تورنمنت‌هاي مختلف بيان کرد: يکي از مشکلاتي که کميته جوانان با آن رو به روست، نزديکي مسابقات تيم‌هاي ملي پايه است. تيم ملي زير 17 سال به سرمربيگري دوستي مهر به جام جهاني امارات مي رود. درست 11 روز قبل از مسابقات جام جهاني امارات، تيم زير 16 سال به سرمربيگري قنبرپور به مسابقات مقدماتي آسيا مي‌رود و در حين برگزاري مسابقات جام جهاني رقابت‌هاي مقدماتي جوانان آسيا آغاز مي‌شود. قصد ما اين بود که از تجربيات علي دوستي مهر در تيم‌هاي پايه استفاده کنيم؛ اما متاسفانه به دليل تداخل بازي‌ها و نزديک بودن آنها نمي‌توان کمکي به تيم‌هاي ملي کرد. يکي از اهداف کميته جوانان اين است که سرمربيان تيم‌ها از تجربيات بالاي دوستي مهر استفاده کنند. دوستي مهر مربي است که نمي‌توان به راحتي از نام او و تجربياتش گذشت. ما از وي خواستيم تا نگاه ويژه‌اي به تيم 16 سال داشته باشد؛ اما به دليل تداخل بازي‌ها اين سرمربي تمام فکر و ذکرش به تيم 17 سال است و نمي توان از او کمکي گرفت.

سرپرست کميته جوانان در ادامه افزود: از ديگر مواردي که در اين نشست مطرح شد حضور تيم‌ها در تورنمنت‌هاي مختلف بود. تيم زير 16 سال در تورنمنت ايتاليا که با حضور تيم‌هاي برتر جهان برگزار مي‌شود، شرکت خواهد کرد. تيم ملي زير 17 سال به عراق مي‌رود و تيم ملي زير 14 سال خود را براي رقابت‌هاي مقدماتي زير 14 سال که به ميزباني مشهد برگزار مي‌شود؛ خود را آماده مي‌کند.

ماجدي در پايان گفت: با پوشش دادن تيم‌ها و اجراي برنامه‌هاي آنها قصد داريم تا فوتبال پايه را در مسير رشد و توسعه قرار دهيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ