ماريو گومس در رادار اتلتيکو
تاريخ : دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, | 13:33 | نویسنده : Amir

اتلتيکو مادريد در نظر دارد در صورت خروج مهاجم کلمبيايي‌اش در فصل نقل و انتقالات بازيکن بايرن مونيخ را جانشين وي کند.

در حالي که باشگاه‌هاي بزرگ اروپا براي جذب فالکائو از اتلتيکو مادريد تلاش مي‌ کنند، اين تيم با هوشياري به پنجره نقل و انتقالات چشم دوخته است.
به گزارش فارس، آخرين بازيکني که توجه مسئولان اتلتيکو براي جانشيني فالکائو را جلب کرده است، ماريو گومس مهاجم آلماني است. اين بازيکن 27 ساله پس از عمل جراحي زانو در تابستان براي قرار گرفتن در ترکيب بايرن مونيخ با ماريو ماندزوکيچ رقابت مي‌کند.
علاوه بر اين حضور بحث‌ برانگيز رابرت لواندوفسکي از بوروسيا دورتموند در تابستان آينده شرايط را براي حضور گومس در ترکيب اصلي سخت‌تر مي‌کند. در حالي که گومس قصد دارد آليانس آره‌نا را ترک کند، مدير برنامه‌هاي اين بازيکن اعلام کرده که مقامات اتلتيکو در خصوص احتمال حضور وي در اسپانيا را پرس و جو کرده‌اند.
در حالي که لوئيس سوارز، ادينسون کاواني و ادين ژکو همچنان در صدر فهرست خريد اتلتيکو قرار دارند، باشگاه در نظر دارد با پيشنهاد کاهش دستمزد و هزينه انتقال اين بازيکن را که فصل گذشته در تمام رقابت‌ها 45 گل به ثمر رسانده به خدمت بگيرد.
به هر حال باشگاه به شدت اميدوار به نگه داشتن فالکائو است اما اگر مهاجم کلمبيايي بخواهد اتلتيکو را ترک کند، سران باشگاه ترجيح مي‌دهند بازيکن با کيفيتي را جانشين وي کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ