جدول برترين گلزنان سري آ ايتاليا
تاريخ : دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, | 13:35 | نویسنده : Amir

در ادامه رقابت‌هاي هفته بيست و پنجم فوتبال قهرماني باشگاه‌هاي ايتاليا،سري آ، مهاجم ناپولي در صدر جدول برترين گلزنان اين جام قرار دارد.

پس از ادينسون کاواني که با هجده گل زده صدرنشين است،استفان الشعراوي مهاجم آث ميلان با پانزده گل زده در جايگاه دوم و دي ناتاله از اودينزه با چهارده گل زده در جايگاه سوم قرار گرفته اند.
جووتيچ از فيورنتينا،‌لاملا و اسوالدو از آ اس رم نيز هر يک تا کنون يازده گل در رقابت هاي فصل جاري سري آ به ثمر رساندند و در جايگاه بعدي هستند.
به گزارش خبرگزاري فرانسه از رم، کلوزه از لاتزيو ، گيلاردينو از بلونيا، پازيني از آ اس رم و سائو از کالياري نيز بازيکنان ده گله اين رقابت ها هستند.
دنيس از آتالانتا، هامسيک از ناپولي، دي مليتو از اينترميلان و توتي از آ اس رم نيز بازيکنان نه گله اين رقابت ها هستند و در جايگاه بعدي قرار دارند.
کاسانو از اينترميلان ، ايکاردي ار سمپدوريا و هرنانس از لاتزيو نيز هر يک تاکنون هشت گل در اين رقابت ها به ثمر رسانده ‌اند . برگيسيو از کاتانيا، بيانچي از تورينو ، بلفوديل از پارما، بورريل از جنوا، پالوچي از کيه‌وو، پالاسيو از اينترميلان و توني از فيورنتينا بازيکنان هفت گله اين رقابت ها هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ