جدول برترين گلزنان لاليگاي اسپانيا
تاريخ : دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, | 13:37 | نویسنده : Amir

در پايان رقابت هاي هفته بيست و چهارم فوتبال قهرماني باشگاه‌هاي اسپانيا موسوم به لاليگا، مهاجم آرژانتيني بارسلونا همچنان در صدر جدول برترين گلزنان اين جام قرار دارد.

پس از مسي که تا کنون سي و هفت گل در اين رقابت ها به ثمر رسانده است، کريستيانو رونالدو مهاجم پرتغالي رئال مادريد با بيست و چهار گل زده جايگاه دوم قرار دارد. فالکائو مهاجم کلمبيايي اتلتيکو مادريد نيز با بيست گل زده در جايگاه سوم جدول برترين گلزنان اين جام است.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از مادريد، آريتز آداريز از اتلتيک بيلبائو ، سولدادو از ولانسيا و روبن کاسترو از بتيس با دوازده گل زده در جايگاه بعدي قرار دارند.

پيتي از رايووالکانو ، نگردو از سويا و ولا از رئال سوسيداد نيز هريک تا کنون ده گل در اين رقابت ها به ثمر رسانده اند و در جايگاه بعدي قرار دارند. . اسکار از وايادوليد ، پوستيگا از رئال ساراگوسا و ريکي از دپورتيوو لاکرونيا بازيکنان نه گله اين مسابقات هستند.

اسپاس از سلتاويگو ، ايگواين از رئال مادريد و ايسکو از مالاگا نيز هريک تا کنون هشت گل در اين رقابت ها به ثمر رسانده اند. باپتيستائو از رايووايکانو ، حمد و ويکتور از مايورکا ، مارتينز از لوانته و ‌پيزي از دپورتيوو لاکرونيا ، ساوييولا از مالاگا و وردو از اسپانيول تا کنون هفت گل در رقابت هاي فصل جاري لاليگا به ثمر رسانده اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ