تري و تکذيب شايعه درگيري‌اش با بنيتس
تاريخ : دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, | 13:39 | نویسنده : Amir

جان تري، کاپيتان چلسي، شايعات اخير در مورد جدال لفظي اش با رافا بنيتس، سرمربي تيمش، را رد کرد.

 بنيتس روز پنج شنبه گفته بود که ديگر حضور تري در ترکيب اصلي آبي ها تضمين شده نيست و امروز رسانه هاي انگليسي از درگيري اين دو در تمرينات چلسي خبر دادند.

اما تري پس از گلزني در ديدار امروز تيمش مقابل برنتفورد گفت:" اين اخبار کاملا مزخرف است.

امروز اخباري در روزنامه ها منتشر شد اما اينها همه مزخرفات ژورناليستي است. سرمربي من را به خوبي مي شناسد و مي داند که من مي خواهم بازي کنم. من براي 4-3 ماه از ميادين دور بودم و در اين مدت ايوانوويچ و گري کيهيل خوب کار کردند؛ به همين دليل رقابت زيادي در تيم وجود دارد و همه براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي بايد بجنگند.

من هيچ شکايتي از اين موضوع ندارم."

او همچنين در مورد ديدار امروز گفت:" نيمه اول، آنها شرايط را براي ما دشوار کردند. دو نفر از مدافعان آنها خيلي عقب بازي مي کردند. اما وقتي به گل اول رسيديم، مطمئن بوديم که مي توانيم به گل هاي دوم و سوم هم برسيم.

من رکورد گلزني خوبي در جام حذفي دارم و خيلي خوب است که بار ديگر در نام من هم در بين گلزنان قرار گرفت. خوشحالم که بار ديگر فرصت بازي کردن پيدا کردم زيرا هر بازيکني دوست دارد بازي کند."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ