هر آنچه در برنامه ديشب 90 گذشت
تاريخ : پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:, | 10:33 | نویسنده : Amir

در برنامه 90 چهارشنبه شب مديرعامل باشگاه داماش از وجود جاسوس دوجانبه مجري برنامه در رشت خبر داد.

به دليل برگزاري بازي هاي هفته هجدهم ليگ برتر در روزهاي سه شنبه و چهارشنبه اين هفته، برنامه 90 نيز چهارشنبه شب پخش شد.

به گزارش فارس،در ابتداي برنامه تصاويري از تشيع پيکر نيما نهاونديان مجري برنامه ورزشي شبکه 2 پخش شد.

* شادي گل به درخواست تماشاگر

در بازي فولاد خوزستان و داماش گيلان اسماعيل شريفات بعد از گلزني کفش ورزشي خود را به صورت تلفن همراه در آورد وي در مورد دليل اين شادي پس از گل گفت: يکي از تماشاگران قبل از بازي از من خواست که اگر گل زدم چنين کاري بکنم و من هم اين شادي را انجام دادم.

در اهواز همچنين از جايگاه نامناسب گزارشگر راديو تصاويري پخش شد و صعودي گزارشگر راديو گفت بارها به مسئولان گفته ايم که جايگاه مان نامناسب است و آنها گفته اند که ترتيب اثر مي دهند اما کاري نکردند.

زمين ورزشگاه اهواز نيز قبل از آغاز مسابقه خط کشي شد که اعتمادي نماينده فدراسيون گفت: رنگ را با آب قاطي کرده بودند و با بارش باران رنگ ها کمرنگ شده بود و ديده نمي شد و من خواستم که از رنگ خالص استفاده شود بازي سر وقت آغاز شد.

مسعود مرادي کارشناس داوري برنامه نيز گفت اي کاش بازي با تاخير برگزار مي شد اما خط کشي ها درست مي شد زيرا هيچ خطي در ميانه ميدان ديده نمي شد.

* کارآگاه بازي براي استعلام قرارداد بازيکن داماش

صادق درودگر مديرعامل باشگاه ملوان مدعي بود که قرارداد سعيد حلافي با داماش گيلان بعد از پايان وقت قانوني نقل و انتقالات در هيئت فوتبال گيلان ثبت شده است. شاهد مديرعامل هم بهنام افشه بازيکن سابق داماش بود.

مسئولان هيئت فوتبال گيلان اين مسئله را تکذيب کردند اما درودگر مدعي شد که اول اينکه دوربين حراست ورزشگاه زمان خروج و ورود حلافي را ثبت کرده، دوربين فرودگاه تهران هم هست و همچنين زمان صحبت حلافي با موبايل مشخص است و مي توان آن را هم استعلام گرفت.

با اين حال مسئولان باشگاه داماش و هيئت فوتبال گيلان اين ادعا را قبول نداشتند.

عادل فردوسي پور هم گفت در اين ماجرا يک گروه بد جور راست نمي گويد! ضمن اينکه مسئولان هيئت فوتبال خوزستان مي گويند که حلافي تا ساعت 4:30 در اهواز بوده است و چطور خودش را توانسته ساعت 11:30 شب به رشت برساند جاي سوال دارد.

اعتراض حسين فرکي به يک داور

حسين فرکي سرمربي تيم فولاد خوزستان روي خط برنامه 90 آمد و از قضاوت شاهين حاج بابايي براي تيمش ايراد گرفت و گفت او در ديدار با ذوب آهن و داماش با اشتباه فاحش حق تيم فولاد را ضايع کرده است و اگر در بازي با ذوب آهن اين داور اشتباه نمي کرد فولاد اکنون در صدر جدول بود. اين جمله که مي گويند اشتباه داوري جزيي از فوتبال است فقط باعث مي شود که حق تيم ها ضايع شود و بهتر است ديگر اشتباه هاي فوتبال جزيي از فوتبال نباشد و شاهد اشتباه هاي فاحش نباشيم و دپارتمان داوري هم در چيدمان داوري دقت کند.

حلافي: همه مي خواهند من را بکوبند!

سعيد حلافي با برنامه 90 تماس گرفت و گفت من نمي دانم درودگر دنبال چه چيزي مي گردد؟ اگر کسي عليه من مدرکي دارد رو کند. فردوسي پور نيز از او پرسيد چه ساعتي به تهران آمده و با چه پروازي آمده است و وقتي حلافي گفت که حدود ساعت 8 شب فردوسي پور گفت چنين پروازي نبوده است و شايد با پرواز اختصاصي آمده ايد!؟ زيرا 9 شب هم از فرودگاه بيرون آمده باشيد نمي توانستيد ساعت 11 شب در رشت باشيد. ساعت پرواز تان کي بود.

حلافي هم گفت:بليت پروزاش را به باشگاه داده و پولش را هم گرفته است. نمي داند چرا همه مي خواهند او را بکوبند در حاليکه براي حضور بي حاشيه به داماش آمده است.

فردوسي پور هم گفت کاش بيشتر در فوتبال ايران حرف راست گفته شود.

جاسوس دوجانبه فردوسي پور

عابديني مديرعامل داماش هم روي خط برنامه آمد و گفت که فردوسي پور جاسوس دو جانبه در رشت دارد که اطلاعات غلط به او مي دهند. فردوسي پور هم گفت چنين شخصي را نمي شناسد. عابديني سپس گفت همه مشکلات فوتبال ايران را با روشنگري حل کرده ايد و فقط مانده سعيد حلافي؟!

که فردوسي پور هم گفت سعيد حلافي بهترين بازيکن ايران نيست بلکه مي خواهيم که حرف راست زده شود همانطور که در ديدار استقلال و داماش کلي بحث کرديم که مسافت تا رشت چقدر است امروز هم مي خواستيم روشنگري کنيم.

عابديني هم گفت سازمان ليگ و کميته انضباطي هستند اگر حلافي قراردادش غيرقانوني ثبت شده باشد نيم فصل دوم بازي نمي کند و براي داماش هم اتفاقي نمي افتد. ولي حلافي دوست نداشته به انزلي برود و از سوي يکي از بازيکنان به من پيشنهاد شد که به داماش بيايد و تا به امروز هم با اين بازيکن حرفي نزده ام.

آقاي شواليه بازسازي روستاي زلزله زده چه شد؟

در بخش دوربين 90 يکي از بينندگان تصويري از روزنامه استقلال جوان در 25 مرداد ارسال کرده بود که روي آن نوشته شده بود يک روستاي زلزله زده را بازسازي مي کند و اين شخص از فتح الله زاده مديرعامل استقلال پرسيده بود آقاي شواليه بازسازي روستاي زلزله زده چه شد؟!

ميلاد نوري : سبک بازي ام به استقلال نمي خورد

ميلاد نوري بازيکن صباي قم ميهمان حضوري برنامه بود که گفت انتخاب هاي اشتباه زيادي در مورد تيم هايش داشته است.

سبک بازي من به استقلال نمي خورد. من سبک بازي ام فانتزي بود و قلعه نويي دوست داشت بازيکنان بيشتر جنگنده باشد.

البته در بازي با ذرت کاران در جام حذفي مرفاوي به من ميدان داد.

وي ادامه داد: دايي من با علي پروين دوست بود و از طريق او به استيل آذين رفتم و قرار بود در آن سال امتياز تيم راه آهن را بخرد و ليگ برتري شود.

ميلاد نوري در بخش ديگري از حرف هايش گفت: مجيد حيدري در بازي حذفي با ابومسلم مشت زد و محروم شد اما 90 دقيقه فحش خورد. ايمان مبعلي با آن هم تجربه داشت از کوره در مي رفت چه برسد به مجيد حيدري که بازيکن جوانتري است. غلامعلي تبار بازيکن ابومسلم هتاکي کرد که مشت خورد و بردن به هر قيمتي درست نيست.

* دوره آموزشي طولاني توپ جمع کن هاي مشهدي

هادي برگي زر سرمربي ابومسلم هم مدعي شد که تيمش 50 سال قدمت دارد و تيم هاي صبا و پيکان چون مقابل يک تيم دسته يکي شکست خوردند و حذف شدند ناراحتند و غلامعلي تبار فحاشي نمي کند.

فردوسي پور هم به سرمربي ابومسلم گفت: دوره آموزشي توپ جمع کن هاي مشهدي طولاني است؟ چون آنجا توپ جمع کن ها بازيکن حريف را هم مي زنند و توپ را دير به بازيکن حريف مي دهند.

* نصف شدن مبلغ قرارداد 700 ميليون توماني قاسمپور با مس کرمان

ابراهيم قاسمپور سرمربي مس روي خط برنامه آمد و گفت 350 ميليون تومان قرار داد فدراسيوني من با باشگاه مس بود و 350 ميليون هم به عنوان متمم قرارداد امضا شد زيرا 700 ميليون تومان بالاتر از سقف قرارداد بود و همچنين باشگاه مس قرار بود ماليات قراردادم را هم پرداخت کند اما بعد از تغيير و تحول مديريتي در باشگاه شهبازي مديرعامل باشگاه گفت که فقط 350 ميليون تومان به من پرداخت مي کند.

سرمربي سابق مس در مورد اظهارات برخي تماشاگران عليه خودش گفت: اين افراد اجير شده اند و اين مسايل خودجوش نيست و بلکه از سوي افرادي هدايت شده است. من شنيده ام با بوناچيچ مذاکره کرده اند و با اين مربي هم به توافق رسيده اند.

بوناچيچ و دو مربي ايراني گزينه هاي سرمربيگري مس

ناصر شهبازي مديرعامل باشگاه مس کرمان گفت: سه ماه در کنار قاسمپور زحمت کشيده است و حقش اين صحبت ها نبوده است. ما 3 گزينه مربيگري داريم. 2 مربي ايراني و يک گزينه هم لوکا بوناچيچ است.

بليت هاي تقلبي بازي آلومينيوم و استقلال در بازار سياه

در روز بازي آلومينيوم و استقلال در بازار سياه بليت داغ بود و برخي بليت مسابقه را 30 هزار تومان خريده بودند و برخي بليت تقلبي در بازار سياه مي فروختند. آنهايي که بليت تقلبي خريده بودند مي گفتند از کجا مي دانستيم اين بليت ها تقلبي است ما که قبلا بليت مسابقه را نديده بوديم!

طبق اعلام مسئولان برگزاري مسابقه 20 هزار بليت براي اين مسابقه فروخته شد.

نبود اورژانس هم از نکات منفي اين مسابقه بود زيرا سر يکي از تماشاگران شکسته بود ولي اورژانسي براي رسيدگي نبود.

قلعه نويي بدون شوخي نکونام را نيمکت نشين کرد

عادل فردوسي پور با تعريف از سرمربي استقلال گفت: قلعه نويي بدون شوخي نکونام را نيمکت نشين کرد و تيمش هم برنده شد.

گل برهاني سوخت، پنالتي آبي ديده نشد!

در کارشناسي داور ديدار آلومينيوم و استقلال مسعود مرادي گفت گل آرش برهاني درست بود و در موقعيت آفسايد زده نشد و يک پنالتي استقلال هم ديده نشد. با اين حال اکبر ميثاقيان معتقد بود که اخراج کوهنورد کاپيتان تيم آلومينيوم سختگيرانه بوده است! ميثاقيان گفت گوش هاي فغاني قدرتمندتر از گوش هاي محسن قهرماني است.

دوربين مداربسته در دستشويي!

نمازخانه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مشکلاتي داشت که سقف آن چکه مي کرد و نمازخانه بسيار سرد بود. اما نکته عجيب وجود دوربين مدار بسته در دستشويي بود که ظاهرا اين دوربين براي تست دوپينگ گذاشته شده بود اما داوران دستشويي ايراني نداشتند و اگر مي خواستند به دستشويي ايراني بروند بايد از دستشويي دوربين دار! استفاده مي کردند.

قلعه نويي: قانون هند عوض شده است؟

امير قلعه نويي سرمربي استقلال نيز آخرين فردي بود که تلفني در برنامه 90 صحبت کرد و گفت: بين بازيکنان استقلال اختلاف وجود دارد و اين اختلاف از اردوي ترکيه آغاز شد. جلسه اي هم سه چهار هفته پيش با فتح الله زاده و نکونام گذاشتم و تصور مي کردم با اين نشست مسئله حل شده است.

وي ادامه داد: ديدم هنوز مشکل ادامه دارد. قبل از بازي با آلومينيوم هم با بزرگان تيم جلسه گذاشتيم و مسئله حل شد. من نگاه ويژه اي به نکونام دارم اما اصول را بايد رعايت کرد و به همين دليل به نکونام يک بازي استراحت دادم.

سرمربي استقلال با گلايه از کارشناسي داوري گفت: حسين عسگري به من گفته است که قانون هند عوض شده و در هر صورت توپ به دست بخورد پنالتي است از مرادي مي خواهم در اين مورد توضيح بدهد تا اطلاعات من و ساير مربيان کامل شود. مرادي هم گفت قانون خطاي هند تغيير نکرده است.

گل بهادراني بهترين گل نيم فصل اول شد

سوال نظر سنجي برنامه 90 انتخاب برترين گل نيم فصل بود که از شش گل انتخاب شده گل فرشاد بهادراني از ذوب آهن به تيم سايپا با 43 درصد آرا بهترين گل نيم فصل اول شناخته شد.

6 گل انتخاب شده به اين ترتيب بود؛

گل احمد آل نعمه در ديدار نفت تهران و تراکتورسازي

گل مهرداد اولادي در ديدار مس کرمان و ملوان

گل ميثم بائو در ديدار استقلال و راه آهن

گل فرشاد بهادراني در ديدار ذوب آهن و سايپا

گل مصطفي شجاعي در ديدار مس کرمان و پرسپوليس

گل محمد قاضي در ديدار پرسپوليس و فجر سپاسي



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ