سرمربي لبنان تهديد به اخراج شد
تاريخ : دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, | 13:42 | نویسنده : Amir

هاشم حيدر، رييس فدراسيون فوتبال لبنان از نهايي شدن نتيجه‌ تحقيقات تباني اخير فوتبال اين کشور خبر داد و اعلام کرد که اسامي خاطيان تا کمتر از يک هفته‌ ديگر اعلام مي‌شود.

تباني اخير فوتبال لبنان در هفته‌هاي اخير به بحث داغ رسانه‌هاي اين کشور و ديگر کشورهاي حوزه خليج فارس تبديل شد. با اين حال هنوز خاطيان اين تباني مشخص نشده‌اند، هر چند که گمانه زني‌هايي در اين زمينه وجود دارد.

هاشم حيدر، رييس فدراسيون فوتبال لبنان در گفت‌وگو با شبکه تلويزيوني العربيه گفت که تحقيقات به پايان رسيده است و به زودي نتايج آن اعلام خواهد شد.

به گزارش ايسنا ، او گفت: تحقيقات به مراحل پاياني رسيده است و به زودي نتايج آن اعلام خواهد شد چه بسا کمتر از يک هفته‌ ديگر نام خاطيان اين تباني را اعلام کنيم. من خودم با مجازات سنگين موافق هستم تا عبرتي براي ديگر بازيکنان شود. نتيجه‌ تحقيقات را بعداً به فيفا خواهيم فرستاد. مي‌خواهيم که فدراسيون بين‌المللي فوتبال و ديگر کشورها با ما همکاري کنند.

حيدر درباره اين سوال که آيا تباني اخير در نتايج ضعيف لبنان به ويژه شکست تحقيرآميز برابر ايران تاثير داشته است، گفت: من موافق نيستم. خبر تباني تاثير زيادي بر روي بازيکنان نداشت. دليل اصلي شکست برابر ايران مسائل فني بود. شکست آن هم با پنج گل ضربه‌اي سنگين به ما بود. اين موضوع را پيگيري خواهيم کرد. مطمئنا باشيد دست روي دست نخواهيم گذاشت.

با شکست سنگين لبنان برابر ايران شايعه‌هايي در رسانه‌هاي لبنان درباره اخراج تئو بوکر مطرح شد. رييس فدراسيون فوتبال لبنان در اين باره گفت: به صراحت بگويم اگر نتايج ضعيف تيم ادامه يابد بوکر را اخراج خواهيم کرد. با اين حال بوکر در حال حاضر سرمربي تيم است و به کار خود ادامه خواهد داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ