گزارش تمرين آبي‌پوشان
تاريخ : دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, | 18:32 | نویسنده : Amir

تمرين تيم فوتبال استقلال با حضور تمامي بازيکنان اين تيم برگزار شد.


به گزارش فارس، تيم استقلال که روز گذشته تنها در نوبت صبح برنامه هاي بدنسازي را پشت سر گذاشته بود از ساعت 15 امروز برنامه هاي تاکتيکي خود را براي ديدار با صنعت نفت آبادان پيگيري کرد. در تمرين امروز تمامي بازيکنان بدون مشکل حضور داشته و مصدومي در ترکيب اين تيم ديده نمي شد.

*در ابتداي تمرين امير قلعه نويي حدود 10 دقيقه با بازيکنان تيمش صحبت کرد و از آنها خواست با توجه به ديدار آينده روي بازي با صنعت نفت تمرکز کنند. سرمربي استقلال به بازيکنان اين تيم گفت: کاري به شکست سپاهان مقابل پرسپوليس نداشته باشيد و فقط روي 8 بازي آينده خودتان فکر کنيد.

* هنگامي که صحبت هاي قلعه نويي با بازيکنان تمام شد سرمربي آبي پوشان مجتبي جباري را به گوشه اي از زمين فرا خواند و حدود هفتاد دقيقه با اين بازيکن به صحبت پرداخت. صحبت هاي قلعه نويي و جباري آنقدر طول کشيد که شماره 8 فرصت پيدا نکرد در برنامه هاي گروهي آبي پوشان حاضر شود اما طرفداران استقلال خيلي دوست داشتند بدانند بين سرمربي و جباري چه گذشته است. جباري پس از اين صحبت ها زير نظر حاج قاسم تمرينات بدنسازي را پشت سر گذاشت.

*حدود 120 نفر از طرفداران استقلال در تمرين امروز حضور داشتند. چند تن از طرفداران استقلال با تهيه بنري که روي آن عدد (4) نوشته شده بود خاطره 4 برد پياپي آبي پوشان در دربي را براي طرفداران اين تيم زنده کردند.

*ميرشاد ماجدي شاهرخ بياني، سيروس دين محمدي و مهدي فنوني زاده در تمرين امروز آبي پوشان حاضر بودند. همچنين فرزاد مجيدي هم در تمرين امروز حاضر بود.

*سياوش اکبرپور که در اولين جلسه تمريني بعد از بازي با فجر در کارهاي تيمي شرکت نداشت امروز پا به پاي سايرين تمرين کرد.

* حميد بابازاده برنامه هاي سنگيني را براي گلرهاي استقلال در نطر گرفته بود.

* در ابتداي تمرين بازيکنان بدن هاي خود را با توپ گرم کردند. سپس بازيکنان اصلي ديدار با فجر سپاسي دور زمين دويده و به بازي آقا وسط پرداختند. مرحبه پاياني تمرين فوتبال در قابل دو تيم سبز و آبي بود که بازيکنان آن را انجام دادند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ