هاينکس شايد به شالکه برود
تاريخ : دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, | 20:26 | نویسنده : Amir

رسانه هاي ورزشي آلمان روز دوشنبه اعلام کردند يوپ هاينکس سرمربي تيم فوتبال بايرن مونيخ احتمالا پس از جدايي از اين تيم، هدايت شالکه 04 را بر عهده خواهد گرفت.


به گزارش خبرگزاري فرانسه از برلين، در حالي که بايرن هم اکنون با 15 امتياز اختلاف با اقتدار در صدر جدول رده بندي بوندس ليگا قرار دارد، هاينکس 67 ساله قرار است در پايان فصل به دو سال حضور در اين تيم پايان دهد و جاي خود را به پپ گوارديولا سرمربي سابق بارسلونا دهد.

شالکه در ماه دسامبر پس از برکناري هوب استيونس مربي هلندي به دليل نتايج ضعيف، ينس کلر را به عنوان جانشين وي معرفي کرد. با اين حال، اين تيم هنوز نتايج ضعيفي در مسابقات مي گيرد و در 11 بازي گذشته تنها يک پيروزي به دست آورده و در رده نهم جدول قرار دارد.

روزنامه بيلد گزارش داد هاينکس گفته است شايد پس از اتمام قراداد با بايرن، بازنشسته نشود و همچنان به مربيگري ادامه دهد و مديران شالکه نيز با وي مذاکراتي انجام داده اند.

هورست هلدت مدير باشگاه شالکه در مورد اين خبر گفت: «نام هاينکس پخش شده و در مورد آن مطالبي نوشته مي شود. البته قبلا نامهاي ديگري هم اعلام شده و هاينکس نيز آخرين نفر نخواهد بود. بنابراين ما در اين مورد اظهار نظر نمي کنيم.»

اولي هوينس رئيس باشگاه بايرن مونيخ در واکنش به اين خبر گفت: «نمي توانم چنين انتقالي را تصور کنم. اين دروغ زودهنگام ماه آوريل است.»

هاينکس پيش از اين يک بار در فصل 2003-2004 هدايت شالکه را بر عهده داشت که در آن فصل، اين تيم هفتم شد و هاينکس اوايل فصل بعد در پي نتايج ضعيف اين تيم برکنار شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ