اما و اگرهاي سه هفته پاياني ليگ برتر فوتبال
تاريخ : سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, | 12:43 | نویسنده : Amir

دبير سازمان ليگ برتر فوتبال از احتمال همزماني بازي‌هاي سه هفته پاياني ليگ خبر داد و گفت: براي به پايان رساندن ليگ تا 20 ارديبهشت يک هفته کم‌ آورديم اما تلاش مي‌کنيم سه هفته پاياني همزمان برگزار شود.

علي کاظمي با بيان اينکه تلاش مي‌کند خواسته‌هاي باشگاه‌ها در برگزاري همزمان هفته‌هاي پاياني ليگ برتر را لحاظ کند، اظهار کرد: باشگاه‌ها از الان که هنوز هفته 27 ليگ برگزار نشده، درخواست همزماني بازي‌ها به دليل حساسيت‌هاي موجود را دارند و اين در حالي است که امسال به خاطر اردوهاي مهم تيم ملي، حضور 3 تيم در ليگ قهرمانان آسيا و برگزاري جام حذفي، شاهد فشرده‌ترين تقويم مسابقاتي هستيم.

به گزارش ايسنا ، وي افزود: درخواست باشگاه‌ها اگر امکان عملي شدن داشته باشد، غيرمنطقي نيست اما به شرطي که ما بتوانيم اين کار را انجام دهيم. طبق مقررات، سازمان ليگ ملزم شده تمام بازي‌هايي که در 2 هفته پاياني نسبت به هم حساس هستند را همزمان برگزار کند که بنده تلاش کردم اين امکان در 3 هفته پاياني به وجود آيد.

دبير سازمان ليگ با يادآوري تقويم پراکنده بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا، تاکيد کرد: سازمان ليگ ملزم است بازي‌ها را به گونه‌اي برنامه‌ريزي کند که نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا کمترين مشکل را داشته باشند و از طرف ديگر به اين هم ملزم هستيم که بازي‌هاي ليگ را در فرصت تعيين شده يعني 20 ارديبهشت 92 تمام کنيم. با نگاه فني به قضيه درمي‌يابيم که جمع کردن همه اين‌ها به خصوص وقتي که به برگزاري جام حذفي هم ملزم شديم، چندان امکان‌پذير نيست و يک هفته کم‌ مي‌آوريم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا تقويم بازي‌ها تا پايان فصل مشخص شده است، گفت: برنامه بازي‌ها تا هفته سي‌ام را که پايان اسفندماه خواهد بود، اعلام کرديم. برنامه کلي بازي‌ها تا پايان فصل وجود دارد و پيش از اين براي دريافت نظرات به باشگاه‌ها هم ارايه شده بود اما هنوز بايد جلساتي بگذاريم و روي بعضي موارد به جمع‌بندي نهايي برسيم. مثلا در برنامه ليگ قهرمانان آسيا بعضي تيم‌ها سه‌شنبه و بعضي چهارشنبه بازي دارند و اين حالت در هفته بعد از آن برعکس مي‌شود، آن وقت اگر ما برنامه بازي اين دو تيم مقابل هم در ليگ ايران را هر زماني بگذاريم، ممکن است يکي از تيم‌ها مدعي شود چرا ما بايد يک يا دو روز کمتر استراحت کنيم؟

کاظمي افزود: اين مشکلات هست، سازمان ليگ تا جايي که امکان داشته باشد متعادل‌ترين و منصفانه‌ترين برنامه‌ريزي را خواهد داشت اما از باشگاه‌ها هم مي‌خواهيم که همکاري کنند. ما بايد ليگ را 20 ارديبهشت تمام کنيم اما همانطور که گفتم اگر از تمام فرصت‌هاي در اختيار استفاده کنيم هم باز يک هفته کم‌مي‌آوريم که احتمالا بعد از اين تاريخ خواهد بود. به هر حال فينال جام حذفي را هم بايد پيش از هفته پاياني ليگ برگزار کنيم.

وي در واکنش به اينکه بعضي باشگاه‌ها علاوه بر فدراسيون، برنامه ريزي سازمان ليگ را هم در وقفه‌هاي ليگ امسال مقصر مي‌دانند، گفت: تمام وقفه‌هاي ليگ ماه‌ها پيش از شروع بازي‌ها، حتي در زمان عزيزمحمدي، پيش‌بيني شده بود و باشگاه‌ها در جريان آن قرار گرفتند اما وقتي امسال اجرايي شد، صداي برخي منتقدين درآمد. اين وقفه‌ها طبق تصميمات گرفته شده براي اردوهاي تيم ملي بوده که ما ملزم بوديم براساس آن بازي‌ها را برنامه‌ريزي کنيم که هيچ کدام براساس نگاه سليقه‌اي سازمان ليگ نبود.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ