دروگبا و گالاتاسراي 99 درصد محکوم مي‌شوند
تاريخ : سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, | 12:52 | نویسنده : Amir

ادعاي رسانه‌هاي چيني مبني بر انتقال غيرقانوني ديديه دروگبا به ليگ فوتبال ترکيه، جنجال تازه‌اي در آستانه مصاف گالاتاسراي و شالکه ايجاد کرده است.


در چند روز گذشته نشريات و حتي راديو و تلويزيون کشور چين،‌ اخبار و گزارش‌هايي منتشر کردند که به انتقال غيرقانوني مهاجم 34 ساله ساحل عاج به تيم معروف ليگ ترکيه اشاره داشت.

در اين اخبار عنوان شد گلزن آفريقايي با تيم شانگهاي شن‌‌هوا قرارداد معتبري داشته که براساس آن، براي انتقال به هر تيم ديگري موظف به کسب مجوز و رضايت نامه بوده است.

اما گلزن اسبق چلسي انگليس اين مفاد را رعايت نکرده و در اين اقدام غيرقانوني، حتي گالاتاسراي نيز به خاطر امضاي قرارداد با وي،‌ نقش داشته است.

در اين ارتباط حتي روزنامه چاينا ديلي نوشت «شن‌هوا» شکايتي را به همين منظور به فدراسيون جهاني «فيفا» ارسال کرده که به موجب آن لژيونر فرانسوي‌زبان و تيم جديد وي محکوم خواهند شد.

مطابق اين گزارش، وکلاي تيم خاور دوري ادعا کرده‌اند به علت عدم رعايت قانون، دروگبا و گالاتاسراي 99 درصد محکوم خواهند شد.

اين جنجال در حالي به وجود آمده که فردا شب تيم مطرح ترکيه ميزبان شالکه آلمان در بازي رفت از مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا است و براي موفقيت به آرامش و فضاي خالي از هياهو نياز مبرم دارد.

گلزن ساحل عاجي تابستان گذشته پس از کسب قهرماني اروپا با چلسي، به عضويت تيم آسيايي درآمد. در آن هنگام وي عنوان کرد در خاور دور به دوران ورزشي‌اش خاتمه خواهد داد. اما در آخرين ساعات ماه ژانويه و ايام نقل و انتقالات ميان فصل (پنجره زمستاني) در اقدامي غير منتظره، با «گالاتا» به ازاي هر بازي 15 هزار يورو و به مدت 18 ماه قرارداد بست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ