استقلال با هانوفر و شارلوا تفاهم‌نامه امضا کرد
تاريخ : سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, | 12:54 | نویسنده : Amir

باشگاه استقلال با 2 باشگاه هانوفر آلمان و شارلواي بلژيک تفاهم‌نامه امضا کرد.

چندي قبل مسئولان باشگاه هانوفر آلمان در نامه‌اي به دکتر اميدوار رضايي عضو هيئت مديره باشگاه استقلال از وي به نمايندگي باشگاه استقلال دعوت به عمل آوردند تا با حضور در آلمان براي امضاي تفاهم نامه بين دو باشگاه و برگزاري يک بازي دوستانه نامه اي ارسال کردند.

به گزارش فارس، در همين راستا هفته گذشته اميدوار رضايي سفري يک هفته اي به آلمان و بلژيک داشت که دستاورد اين سفر براي استقلالي ها امضاي دو تفاهم نامه با دو باشگاه هانوفر آلمان و شارلواي بلژيک بود.

اميدوار رضايي در خصوص اين سفر و امضاي اين تفاهم نامه به خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس اظهار داشت: در اين سفري که داشتم در جلساتي با حضور رئيس باشگاه هانوفر و پورفسور سميعي شرکت کردم و قرار شد فعاليت هايي را دو باشگاه با هم داشته باشند.

وي افزود: تفاهم ما بر اين شد تا در خصوص تبادل بازيکن، آموزش مربيان همکاري داشته باشيم. همچنين براي فعال تر شدن آکادمي باشگاه استقلال قرار شد از اين باشگاه آلماني الگوبرداري کنيم.




عضو هيئت مديره باشگاه استقلال تصريح کرد: جزواتي در مورد مقررات باشگاه حرفه اي در اختيار گرفتيم تا بتوانيم از آنها استفاده کنيم.

وي در پاسخ به اين سؤال که چه زماني قرار است بين تيم استقلال و هانوفر بازي دوستانه برگزار شود، گفت: با توجه به فشردگي مسابقات در ايران و آلمان قرار شد بعد از اتمام فصل دو ليگ و به احتمال زياد در اوايل تير اين بازي برگزار شود. شايد تيم هانوفر به ايران بيايد و بخواهيم تورنمنتي چهارجانبه با حضور تيم ملي ايران، پرسپوليس، استقلال و هانوفر برگزار کنيم.

در زير عکس هاي امضاي تفاهمنامه بين نماينده باشگاه استقلال با دو باشگاه هانوفر و شارلواي بلژيک مشاهده مي شود:

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ