راموس با 16 کارت قرمز در صدر اخراجي‌هاي رئال
تاريخ : سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, | 12:55 | نویسنده : Amir

مدافع رئال مادريد با دريافت 16 کارت قرمز در طول حضورش در سانتياگو برنابئو آمار بيشترين اخراج در اين باشگاه را به نام خود ثبت کرده است.

سرخيو راموس بيش از ساير بازيکنان رئال مادريد کارت قرمز دريافت کرده است. وي در 8 سال حضورش در سانتياگو برنابئو 16 بار از زمين مسابقه اخراج شده است که او را بالاتر از فرناندو هيرو قرار مي‌دهد که در 14 سال حضور در رئال 14 بار با کارت قرمز داور مواجه شده است.

به گزارش فارس، راموس 12 بار در لاليگا اخراج شده که 2 کارت قرمز اخيرش را از يک داور به نام خوزه لوئيس پارداس رومرو دريافت کرده است. علاوه بر اين مدافع رئال 2 بار در ليگ قهرمانان و 2 بار هم در کوپا‌دل‌ري زمين بازي را ترک کرده است.

راموس در دريافت کارت قرمز در ليگ بالاتر از هيرو قرار گرفت اما پابلو آلفارو، بازيکن سابق سويا و خاوير آگوادو، بازيکن سابق ساراگوسا با 18 کارت قرمز بالاتر از او هستند.

راموس در رئال همچنين بالاتر از هوگو سانچز و گوتي قرار دارد که هر يک 7 کارت قرمز در کارنامه دارند. همچنين بايد اشاره کرد که مدافع رئال هرگز در 98 بازي‌ که براي تيم ملي اسپانيا به ميدان رفته، با کارت قرمز داور روبرو نشده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ