انتقاد ونگر از بازيکنان آرسنال
تاريخ : سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, | 12:57 | نویسنده : Amir

آرسن ونگر سرمربي تيم فوتبال آرسنال انگليس در پي شکست ناباورانه اين تيم برابر بلکبرن در جام حذفي، بازيکنان خود را به نداشتن بلوغ فکري متهم کرد.

 ونگر به حدي از عملکرد ضعيف بازيکنانش برابر بلکبرن در بازي روز شنبه خشمگين بود که در پاسخ به سوال خبرنگاران در کنفرانس پس از بازي در اقدامي کم سابقه آشکارا به انتقاد از بازيکنان پرداخت.

مربي آرسنال معتقد بود بازيکنان وي احتمالا بلکبرن را که در دسته پايين تر بازي مي کند دست کم گرفته بودند و اين نشان مي دهد آنها از روحيه لازم براي حضور در تيمي که در همه بازيها براي پيروزي تلاش مي کند برخوردار نيستند.

وي گفت: «ما تيم بسيار خوبي داريم ولي اين نمايش نشان مي دهد ما هنوز بايد بلوغ و پختگي ذهني بيشتري از خود نشان دهيم. ما بايد معناي پيروزي در بازيهاي بزرگ را بفهميم و اين براي من بازي بزرگي بود.»

ونگر افزود: «من نخستين کسي هستم که مسئوليت مهره چيني را بر عهده مي گيرم اما اگر ما نمي توانيم بلکبرن را با آن شرايط شکست دهيم فکر نمي کنم اشکال کار از مهره چيني باشد.»

مربي آرسنال گفت: «لازمه قرار داشتن در سطح بالا، داشتن ثبات و استحکام است و اين چيزي بود که ما نتوانستيم به نمايش بگذاريم.»




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ