گزارش تمرين آبي‌پوشان
تاريخ : سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, | 20:16 | نویسنده : Amir

تمرين تيم فوتبال استقلال با قرباني گوسفند زير پاي بازيکنان اين تيم برگزار شد.


به گزارش فارس، تيم استقلال که خود را براي ديدار روز پنجشنبه مقابل صنعت نفت آبادان آماده مي‌کند از ساعت 15 امروز برنامه‌هاي تاکتيکي خود را در کمپ زنده‌ ياد حجازي پيگيري کرد. درتمرين امروز آبي‌پوشان تمامي بازيکنان اين تيم حضور داشتند و امير قلعه‌نويي برنامه‌هاي تاکتيکي را زير نظر گرفت.

*قبل از شروع تمرين مسئولان کمپ باشگاه استقلال زير پاي بازيکنان و کادر فني اين تيم يک رأس گوسفند قرباني کرده و براي بازيکنان اسپند دود کردند.

*مهدي رحمتي با حدود 15دقيقه تأخير به محل تمرين آبي‌پوشان رسيد و در کارهاي گروهي تيمش شرکت کرد.

*حدود 150نفر از طرفداران تيم استقلال در تمرين امروز اين تيم حاضر شدند، آنها با تهيه يک بنر که آن را از روي ديواره‌هاي کمپ استقلال نصب کرده بودند از سرمربي استقلال حمايت کردند. روي اين بنر نوشته شده بود« خدايا دستت را هرگز از سر قلعه‌نويي بر ندار»

*مجتبي جباري که روز گذشته به علت صحبت با امير قلعه‌نويي موفق به تمرين نشده بود از ابتداي تمرين امروز در برنامه‌هاي تاکتيکي آبي‌پوشان حضور داشت. وي پس از شرکت در کارهاي تاکتيکي زير نظر حاج قاسم تمرينات اختصاصي را پشت سر گذاشت.

*شاهرخ بياني، سيروس دين‌محمدي، ميرشاد ماجدي و دکتر نوروزي در تمرين امروز آبي پوشان حضور داشتند.

*بخش اول تمرين امروز آبي‌پوشان به دويدن دور زمين اختصاص داشت و سپس بازيکنان در قالب گروهک‌هاي 4 و 5 نفره به سمت دروازه‌ها شوت مي‌زدند. مرحله پاياني تمرين ارسال از جناحين بود که سرمربي تيم استقلال از مدافعان مي‌خواست روي اين ضربات دقت کرده و اجازه ندهند مهاجمان به راحتي ضربه سر بزنند.

*فرهاد مجيدي، جواد نکونام و حنيف عمران‌زاده سه بازيکني هستند که امروز ويزاهايشان به دست مسئولان باشگاه استقلال نرسيده است البته اين سه نفر صبح فردا موفق به دريافت ويزا خواهند شد و به گفته سرپرست تيم استقلال رواديد اين سه بازيکن براي سفر به قطر به علت پايان وقت اداري امروز به دست آنها نرسيده و فردا بدون هيچ مشکلي مي‌توانند مجوز سفر خود را دريافت کنند.

*اشجاري، نکونام و حمودي ضربات ايستگاهي در پايان تمرين انجام دادند.

*تمرينات تيم استقلال فردا مجدداً پيگيري خواهد شد و اين تيم روز پنجشنبه از ساعت 19 در ورزشگاه آزادي پذيراي صنعت نفت آبادان خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ