تيم منتخب هفته ليگ ايتاليا
تاريخ : چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, | 12:47 | نویسنده : Amir

ال کاپيتانو با وجود سن بالايش بار ديگر در بين بهترين‌هاي هفته ليگ ايتاليا قرار گرفته است.


به گزارش فارس و به نقل از سايت فوتبال ايتاليا، هفته بيست و پنجم ليگ ايتاليا برگزار شد که در آن برخي بازيکنان درخشش بيشتري نسبت به سايرين داشته و در تيم منتخب هفته قرار گرفته‌اند.

تيم برتر سري A به شرح زير است:

دروازه‌بان:

سرجيو رومرو (سمپدوريا)

او به کمک تير دروازه توانست تيمش را در بازي نگه دارد و يک تساوي با ارزش را در خانه ناپولي براي تيمش به ارمغان آورد. بارها توپ‌هاي اورنزو اينساين و گوران پندف را مهار کرد تا تيمش با امتياز زمين را ترک کند.

مدافعان:

واسيليس توروسيديس (رم)

حضور اين پسر يوناني، طراوت زيادي به خط حمله رم داده است. هوشياري او روي تکل‌ها و گرفتن موقعيت‌ها از بازيکنان يوونتوس موجب پيروزي يک بر صفر جالوروسي شد.

دنيله پورتانووا (جنوا)

همين که جنوا با دفاع عالي اين بازيکن توانست آنتونيو دي ناتاله، مهاجم کهنه کار اودينزه را مهار کند و با 3 امتياز زمين را ترک کند براي حضور وي در اين سياهه کافي است.

منوئل پاسکوال (فيورنتينا)

او در ديدار با اينترميلان خيلي عالي بود. علاوه بر آنکه در دفاع خيلي خوب کار کرد، در بسياري از موقعيت‌ها سانترهاي خطرناکي روي دروازه نرآتزوري داشت که موجب گلزني ادم لاجيچ شد.

السيو چرچي (تورينو)

او بهترين بازيکن ميدان در ديدار تيمش با آتالانتا بود و دروازه‌بان حريف را مجبور کرد تا واکنش‌هاي تماشايي داشته باشد. دوندگي بالاي او در طول زمان ديدار نيز يکي از نقاط مثبت وي بود.

هافبک‌ها:

يوراج کوکا (جنوا)

يک نمايش فوق العاده ديگر از هافبک اسلواک. او در اين فصل تنها يک ديدار را از دست داده است و با زدن سومين گل فصل خود 3 امتياز را براي تيمش به دست آورد.

ريکاردو مونتوليوو (ميلان)

در تمام قسمت‌هاي ميانه ميدان ديده شد و فاصله ميان دفاع و خط حمله ميلان را به خوبي پر کرد. هوش و پاس‌هاي عالي او همواره ميلان را در موقعيت‌ بسيار خوبي نسبت به حريفش قرار مي‌دهد.

والتر بيرسا (تورينو)

به عنوان يار جانشين وارد زمين شد و بلافاصله تاثير خود را روي بازي گذاشت. هافبک اهل اسلووني بارها با ايجاد شکاف ميان مدافعان حريف موجب عملکرد خوب ساير بازيکنان تيمش نيز شد.

فرانچسکو توتي (رم)

بار ديگر به عنوان بهترين بازيکن ميدان انتخاب شد. عملکرد او روي ساير هم‌تيمي‌هايش نيز تاثير فراواني گذاشت تا بتوانند پيشتاز ليگ را مغلوب کنند. تنها گل ديدار را نيز روي شوتي بسيار زيبا و سنگين وارد دروازه‌ جيان لوييجي بوفون کرد.

مهاجمان:

ادم لاجيچ (فيورنتينا)

همکاري او با استون يووتيچ در خط حمله فيورنتينا موجب خرد شدن اينترميلان با نتيجه 4 بر يک بود. او در اين ديدار 2 گل زد و بسيار عالي ظاهر شد.

استون يووتيچ (فيورنتينا)

يووتيچ نيز مانند ديگر مهاجم تيمش در ديدار برابر اينتر 2 بار گلزني کرد، با اين تفاوت که يک پاس گل نيز داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ