پيدا کردن تيمي با خصوصيات بارسا مشکل است
تاريخ : چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, | 12:50 | نویسنده : Amir

هافبک آرژانتيني بارسلونا با تمجيد از کاتالان‌ها معتقد است که پيدا کردن يک تيم ديگر با ويژگي‌هاي انساني اين باشگاه کار دشواري است.

خاوير ماسکرانو بازيکني است که فوتبال را در تيم‌هاي زيادي تجربه کرده و در هر تيمي عناويني کسب کرده است. وي پس از ايفاي نقشي کليدي در ليورپول زير نظر رافا بنيتس، با وجود اينکه نقشش در تيم تغيير کرده است، از حضور در بارسا پشيمان نيست.

به گزارش فارس، وي در اين باره اظهار داشت: از زماني که به بارسلونا آمدم هميشه اين ذهنيت را داشتم که براي ارائه بهترين عملکردم تلاش کنم تا يکي از نفرات اصلي در ترکيب تيم باشم و اغلب مجبور بودم خودبيني‌ام را کنار بگذارم.

ماسکرانو ادامه داد: فکر مي‌کنم از اين لحاظ همه چيز براي من عالي پيش رفت و آنها قدردان من هستند. هرگز مشکلي ندارم که تأييد کنم بازيکني که به جاي من در ترکيب اصلي بازي مي‌کند، از من بهتر است.

وي خاطرنشان کرد: در اين باشگاه هر روز چيز تازه‌‌اي ياد مي‌گيرم اما اگر تنها يک چيز فهميده باشم اين است که در فوتبال کسي که بزرگ‌تر است، افتاده‌تر است. کساني مثل ژاوي، اينيستا، پويول، والدس، پيکه، بوسکتس و ... بازيکناني که نه تنها هر افتخاري را با بارسا کسب کرده‌اند بلکه با کسب قهرماني در اروپا و جهان با تيم ملي اسپانيا اسطوره شدند، زندگي بسيار معمولي دارند که من در جاهاي ديگر نديدم.

هافبک آرژانتيني بارسلونا افزود: بارسا تيم خاصي است. پيدا کردن يک تيم ديگر با چنين خصوصيات انساني واقعا سخت است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ