هاينکس و رد احتمال پيوستن به شالکه
تاريخ : چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, | 12:52 | نویسنده : Amir

يوپ هاينکس، سرمربي بايرن مونيخ، شايعات اخير در مورد برعهده گرفتن هدايت شالکه در فصل آينده را رد کرد.


هاينکس در پايان فصل جاي خود را به پپ گوارديولا خواهد داد و با توجه به اينکه شالکه به دنبال به خدمت گرفتن يک مربي باتجربه است، از سرمربي فعلي باواريايي ها به عنوان جانشين ينس کلر، سرمربي موقت اين باشگاه، نام برده شد.

اما او در گفتگو با بيلد گفت:" به اندازه کافي باتجربه هستم که با اين شايعات به راحتي برخورد کنم.

نمي توانم جلوي شايعاتي که از من به عنوان سرمربي آينده اين يا آن باشگاه نام برده مي شود، بگيرم.

اين شايعات به خاطر آن است که من، کادر فني و تيمم خيلي خوب کار کرده ايم و شايد باشگاه هاي ديگر هم دوست داشته باشند چنين نتايجي بگيرند. من در مورد خودم در پايان فصل تصميم گيري خواهم کرد؛ وقتي که از هدايت بايرن کنار رفتم."

بايرني ها امشب در ديدار رفت مرحله يک هشتم نهايي چمپيونزليگ مقابل آرسنال قرار خواهند گرفت.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ