نگاهي به هفته بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال
تاريخ : چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, | 13:2 | نویسنده : Amir

هفته بيست و هفتم ليگ برتر در روزهاي پنج‌شنبه و جمعه با انجام شش ديدار آغاز مي‌شود و در روز اول سه تيم اول جدول به ميدان مي‌روند.

هفته بيست و هفتم ليگ برتر در روزهاي پنج‌شنبه، جمعه و شنبه برگزار مي‌شود.به گزارش فارس، سه تيم اول جدول يعني استقلال، تراکتورسازي و سپاهان روز پنج‌شنبه به ميدان مي‌روند. نگاهي به شش مسابقه روزهاي پنج‌شنبه و جمعه مي‌اندازيم؛

تراکتورسازي تبريز - فجرسپاسي؛ تراکتور به دنبال صدرنشيني

تراکتورسازي هفته گذشته گهر را در خانه شکست داد تا به رده دوم جدول صعود کند. اين تيم اگر مي‌خواهد همچنان جزو مدعيان ليگ برتر بماند بايد فجر سپاسي را در خانه شکست بدهد. فجري که هفته گذشته 5 گل از استقلال خورد و اين هفته براي اعاده حيثيت به تبريز مي‌رود و به قول ياوري براي مهماني به اين شهر نمي‌رود.

اگر شاگردان سرهنگ ياوري بتوانند از تراکتورسازي امتياز بگيرند بزرگ‌ترين خدمت را به استقلال قلعه‌نويي کرده‌اند ولي تراکتورسازي با تمام توان مي‌آيد که سه امتياز را بگيرد و اميدوار باشد که نفت آبادان آخرين تيم جدول از استقلال امتياز بگيرد. به هر حال تراکتورسازي در صورت پيروزي مي‌تواند حداقل يک ساعت صدرنشيني در ليگ برتر را تجربه کند.

*سپاهان - ملوان انزلي؛ زردپوشان مقابل ملوان شوک زده

سپاهان در ديدار با پرسپوليس تلفات زيادي داد. هم در دقيقه 92 شکست خورد و هم سه بازيکن اصلي‌اش محروم شدند. فرشيد طالبي، جواهير سوکاي و سوشاک سه محروم اين تيم در بازي با ملوان هستند. ملواني که هفته گذشته در خانه برد را در ثانيه‌هاي آخر با مساوي عوض کرد تا محمد احمدزاده از سمتش استعفاي شفاهي بدهد. البته او بعد از يک روز بر سرکارش برگشت و بايد ديد اين رفت و برگشت سرمربي ملوان تا چه حد توانسته به تيم شوک بدهد. مديرعامل ملوان هم بعد از اين تساوي راهي بخش مراقبت‌هاي ويژه بيمارستان شد. سپاهان هم براي باقي‌ ماندن در کورس قهرماني بايد ملوان را شکست بدهد. به خصوص اينکه سه امتياز حساس را هفته گذشته از دست داده است.

استقلال - نفت آبادان؛ در انتظار جشنواره گل آبي

استقلال آنقدر بازيکن آماده و سرحال دارد که محروميت ساموئل هافبک قدرتمندش خيلي به چشم نيايد. تيمي که به قول مجيد صالح مربي استقلال دردسر شيرين انتخاب 11 نفر را دارد خيلي نگران غيبت ساموئل نيست آن هم مقابل آخرين تيم جدول ليگ. شايد بازي با نفت آبادان فرصت ممتاز ديگري براي مهاجمان آبي‌پوش باشد تا تعداد گل‌هاي زده‌شان را بيشتر کنند. نفت آبادان بعد از پيکان که 51 گل خورده دارد دومين خط ضعيف ليگ را با 45 گل خورده دارد. بنابراين هواداران استقلال پنجشنبه براي ديدن جشنواره گل استقلال به ورزشگاه آزادي مي‌روند.

آلومينيوم - پرسپوليس؛ پرويز سوبله چوبله به پرسپوليس رسيد

اين بازي بيش از هر چيزي تحت تاثير رويارويي پرويز مظلومي با پرسپوليس است. مظلومي که با استقلال 4 بار متوالي توانست پرسپوليس را شکست بدهد و لقب پرويز سوبله چوبله را از هواداران استقلال بگيرد اکنون يکبار ديگر به پرسپوليس رسيده است. آن هم در حاليکه ايمون زايد مهاجم محبوب هواداران پرسپوليس شاگرد مظلومي است. البته مظلومي اگر بتواند اين بار پرسپوليس را شکست بدهد در آنصورت در همان رده چهاردهم باقي مي‌ماند ولي اگر پرسپوليس آلومينيوم مظلومي را شکست بدهد امکان دارد احتمال سقوط تيم مظلومي بيشتر شود. پرسپوليس با پيروزي مقابل سپاهان به قول گل‌محمدي اعتبار گذشته‌اش را به دست آورده و بازيکنانش با روحيه‌ شده‌اند و هدف‌شان در ليگ کسب سهميه آسيايي است، بنابراين شايد گل‌محمدي انتقام باخت‌هاي متوالي پرسپوليس از مظلومي را بگيرد.

سايپا - ذوب‌آهن؛ بازي انتحاري در کرج

سايپا دربي خودرو سازان را هفته گذشته برد تا به رده يازدهم برسد و اکنون بايد مقابل تيم در خطر سقوط ذوب‌آهن قرار بگيرد. تيمي که هفته گذشته در اصفهان باخت تا عليه فرهاد کاظمي شعارهايي از روي سکوها شنيده شود اما با تغيير مديرعامل کارخانه ذوب‌آهن ظاهرا شرايط به سود کاظمي تغيير کرده است و بازيکنان و مربيان به سعد محمدي مديرعامل جديد کارخانه قول داده‌اند که بازي‌هاي آينده را با پيروزي پشت سر بگذارند. بنابراين ذوب‌آهن در اين بازي انتحاري بازي خواهد کرد زيرا آنها چيزي براي از دست دادن ندارند اما براي سايپا يک امتياز هم مي‌تواند خوب باشد.

فولاد - پيکان ؛ تداوم رکوردها

فولاد 18 مسابقه متوالي است که باخت نداشته است و اين رکورد بي‌نظير دست نيافتني به نظر مي‌رسد. فولاد شکست‌ناپذير، تلاش کرده در خارج از خانه نبازد و در خانه پيروز شود. شاگردان حسين فرکي اگر طبق همين فرمول پيش بروند در اين هفته نوبت پيروزي آنهاست و پيکان روز سختي را در اهواز خواهد داشت. فيروز کريمي هم نتوانسته در پيکان تحول زيادي ايجاد کند و اين تيم با ضعيف‌ترين خط دفاع کار سختي برابر بازيکنان جوان و با انگيزه فولاد دارد. مساوي گرفتن از فولاد براي پيکان نوعي پيروزي محسوب مي‌شود.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ