دیدار تیم ملی نوجوانان و پرسپولیس
تاريخ : چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, | 13:14 | نویسنده : Amir

تيم ملي روز شنبه به مصاف پرسپوليس مي‌رود که اين موضوع قطعي شده‌است.

دیدار تیم ملی نوجوانان و پرسپولیس

و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، علي دوستي‌مهر که براي استعداديابي در آمل به سر مي برد در مورد اين سفر، گفت: طبق برنامه ريزي‌اي که انجام شده من به همراه مهدي غفاري ديگر مربي تيم ملي نوجوانان براي استعداديابي به شمال کشور آمده ايم و در استان مازندران به استعداديابي مي پردازيم و امروز در آمل خواهيم بود. اردوي ما از چهارم اسفند آغاز مي شود و در نظر داريم در اين اردو 2 بازي دوستانه با دو تيم ليگ برتري انجام دهيم.

وي افزود: خوشبختانه با هماهنگي هايي که شده بازي تيم ملي نوجوانان با باشگاه پرسپوليس قطعي است و روز شنبه در ورزشگاه درفشي فر اين بازي انجام مي شود. البته ساعت شروع اين ديدار از طريق سايت رسمي فدراسيون فوتبال اعلام مي شود. جا دارد که تشکر ويژه اي هم از باشگاه پرسپوليس به اين دليل داشته باشم.

علي دوستي‌مهر در ادامه خاطرنشان کرد: در نظر داريم که با تيم هاي بزرگسال ليگ برتري بازي کنيم و در اين ميان دوست داريم با نفت تهران، استقلال، راه آهن و پيکان هم بازي هاي دوستانه اي انجام بدهيم. بازي با تيم هاي بزرگسال ليگ برتري، محک بسيار خوبي براي ماست و يک بازي پرفشار با تيم هاي ليگ برتري به نفع تيم ملي نوجوانان است و بازيکنان را آبديده مي کند.

وي تأکيد کرد: اميدوارم ديگر باشگاههاي ليگ برتري هم در اين زمينه با ما همکاري کنند و در فرصت هايي که دارند به ما وقت بدهند تا تيم ملي نوجو
انا
ن براي جام جهاني نوجوانان زير17 سال بيش از پيش آماده شود.

وي در پايان گفت: اواسط اسفند در يک يا دو بازي دوستانه در عراق به مصاف تيم ملي زير 17 سال عراق مي رويم که در جام جهاني 2013 حضور دارد. عراق تيم بسيار خوب و آماده اي است که در مرحله مقدماتي با ما هم گروه بوده است. مطمئنا انجام اين بازي دوستانه مي تواند براي ما مفيد باشد. فوتبال پايه عراق در وضعيت بسيار خوبي قرار دارد و تيم ملي جوانان به جام جهاني 2013 ترکيه صعود کرده است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ