ايران مقتدرانه گرجستان را زمين گير کرد
تاريخ : پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:, | 18:18 | نویسنده : Amir

تيم ملي کشتي آزاد ايران با برتري محمدرضا آذرشکيب مقابل تورنيک خيديشويلي در وزن 120 کيلوگرم، با نتيجه قاطع 7 بر صفر تيم گرجستان را در دور سوم پيکارهاي جام جهاني کشتي آزاد در سال 2013 شکست داد.

به گزارش ايرنا، در اين مسابقه که عصر امروز (پنجشنبه) و لحظاتي پيش در سالن مملو از تماشاگر 12 هزار نفري مجموعه ورزشي آزادي تهران برگزار شد، محمدرضا آذرشکيب در دو وقت متوالي و با نتايج يک بر صفر و 7 بر صفر حريف گرجستاني را شکست داد.

پيش از اين، حسن رحيمي، حسن مرادقلي، مهدي تقوي، صادق گودرزي، احسان لشگري و حامد تاتاري در وزن هاي 55، 60، 66، 74، 84 و 96 کيلوگرم حريفان گرجستاني خود را شکست داده بودند.

تيم ملي کشتي آزاد ايران در دورهاي اول و دوم اين پيکارها تيم هاي ژاپن و بلغارستان را به ترتيب با نتايج 7 بر صفر و 6 بر يک شکست داده است.

چهل و يکمين دوره پيکارهاي جام جهاني کشتي آزاد، صبح امروز (پنجشنبه) آغاز شد و تيم ملي کشتي آزاد ايران در نخستين دو با حساب 7 بر صفر مقابل ژاپن به برتري رسيد.

در اين پيکارها که به صورت تيم به تيم برگزار مي شود، تيم هاي روسيه، جمهوري آذربايجان، بلاروس، ترکيه و قزاقستان در گروه آ و تيم هاي ايران، آمريکا، گرجستان، ژاپن و بلغارستان در گروه بي رقابت مي کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ