دخيا به تيم ملي اسپانيا دعوت خواهد شد
تاريخ : پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:, | 18:34 | نویسنده : Amir

دروازه‌بان منچستر يونايتد نظر سرمربي تيم ملي اسپانيا را جلب کرده و به زودي از سوي وي دعوت خواهد شد.


به گزارش فارس، شايد اسمي از داويد دخيا براي حضور در ترکيب تيم ملي اسپانيا برده نشده باشد اما بدون شک مي‌توان از صحبت‌هاي ويسنته دل بوسکه اين طور برداشت کرد که دروازه‌بان منچستريونايتد به تيم ملي دعوت خواهد داشت. سرمربي تيم ملي اسپانيا در صحبت‌هاي اخيرش بر اهميت بازيکنان شاغل در ليگ برتر انگليس تأکيد کرد: ما بازيکناني در آرسنال، ليورپول، چلسي و منچسترسيتي داريم که آنها را دعوت کرديم يا به زودي دعوت خواهيم کرد. بازيکني هم در منچستر يونايتد داريم.

سرمربي تيم ملي اسپانيا ادامه داد: دخيا براي رقابت‌هاي جام کنفدراسيون‌ها در ترکيب خواهد بود. همچنين اگر ايکر کاسياس براي بازي‌هاي فنلاند و فرانسه در مارس آماده نشود، مي‌تواند روي نيمکت تيم بنشيند. وي در منچستر يونايتد نشان داده است که با پيشرفتي که داشته شايستگي حضور در ترکيب تيم بزرگسالان اسپانيا را دارد.

مسئله زمان در اينجا مطرح مي‌شود. هنوز مشخص نيست که دخيا براي بازي‌هاي مقدماتي جام‌جهاني مقابل فنلاند و فرانسه در ترکيب ماتادورها خواهد بود يا بايد تا تابستان براي حصور در جام کنفدراسيون‌ها منتظر بماند.

در هر حال وي در ترکيب تيم زير 21 سال يکي از اعضاي کليدي است و مي‌تواند به زودي خودش را در تيم ملي بزرگسالان اسپانيا ببيند؛ چه در ديدارهاي دوستانه يا براي رقابت‌هاي قهرماني اروپا.

دل بوسکه درباره دخيا يا ساير بازيکنان با همين شرايط از جمله ايسکو تا ماه آينده با سرمربي تيم زير 21 سال صحبتي نخواهد داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ