مذاکره آرسنال با بارسلونا براي خريد والدس
تاريخ : پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:, | 18:37 | نویسنده : Amir

باشگاه آرسنال قصد دارد در پايان فصل دروازه بان تيم بارسلونا را به خدمت بگيرد.

 مطبوعات انگليس نوشتند باشگاه آرسنال با توجه به تصميم ويکتور والدس براي جدايي از اين تيم در تابستان براي خريد وي اقدام مي کند.

والدس تا ژوئن 2014 با بارسا قرارداد دارد اما تصميم وي براي تمديد نکردن اين قرارداد مسئولان بارسلونا را مجاب خواهد کرد تا براي کسب درآمد از فروش اين سنگربان ملي پوش اسپانيايي در تابستان آينده پيشنهادهاي مختلف را بررسي کنند.

روزنامه سان نوشت با توجه به اظهار نظر والدس که گفته است مي خواهد يک ليگ جديد را تجربه کند، مسئولان آرسنال مي خواهند والدس را به خدمت گرفته و از او به عنوان جايگزين يوويچ چسني دروازه بان لهستاني و جوان خود استفاده کنند.پيشنهاد آرسنال براي خريد والدس 10 ميليون پوند اعلام شد.

والدس براي تمديد قراردادش از بارسلونا تقاضاي دريافت دستمزد هفتگي 120 هزار پوند کرده بود و اين مساله اي است که باشگاه آرسنال بايد در مورد آن به توافق برسد.يکي از ضعف هاي تيم آرسنال در درون دروازه است و پس از جدايي ينس لمن آلماني در سال 2008 دروازه بان هاي جانشين نتوانستند درخشش لازم را از خود نشان دهند.

آرسنال در تابستان گذشته با نظر آرسن ونگر اين باشگاه به سراغ په په رينا دروازه بان اسپانيايي تيم ليورپول رفت اما باشگاه انگليسي حاضر به فروش رينا نشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ