توافق همکاري AFC با فدراسيون فوتبال آلمان
تاريخ : جمعه 4 اسفند 1391برچسب:, | 17:47 | نویسنده : Amir

کنفدراسيون فوتبال آسيا قرارداد همکاري با فدراسيون فوتبال آلمان امضا کرد.


 به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا، در نشستي که سران AFC با روساي فدراسيون فوتبال آلمان داشته‌اند، يک قرارداد همکاري به امضاي طرفين رسيده‌ است.

ژانگ جيلانگ، رييس کنفدراسيون فوتبال آسيا در اين زمينه گفت: فوتبال آسيا در حال رشد کردن است ولي همواره بايد به آخرين دستاوردها و دانسته‌ها نيز دسترسي داشته باشد. مي‌دانم که توافق ما با فدراسيون فوتبال آلمان به کارمان خواهد آمد. با حمايت آنها مي‌توانيم کيفيت تکنيکي‌مان را بالاتر ببريم. چيزي که در اين توافقنامه مرا بيش از چيزهاي ديگر خوشحال کرد اين است که فدراسيون فوتبال آلمان آخرين تجربيات و دستاوردهاي خود را در اختيار ما قرار خواهد داد. اطمينان دارم که تمامي اعضاي ما از اين قرارداد همکاري استقبال خواهند کرد و آن را به سود خود مي‌دانند.

ولفگانگ نيرزباخ، رييس فدراسيون فوتبال آلمان نيز در اين زمينه گفت: اين توافق در راستاي توافق‌هاي ما در جهت همکاري با شرکاي جديدمان است. از AFC به خاطر تمام حمايت‌هايشان از فدراسيون فوتبال آلمان تشکر مي‌کنم و اميدوارم اين کار با به اشتراک گذاري فلسفه سازمان‌ها ادامه يابد.

قرار است در زمينه توسعه تکنيکي کنفدراسيون فوتبال آسيا، کلاس‌هاي مربيگري در آلمان و آسيا برگزار شوند تا به بالا بردن سطح داوران کمک شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ