فيل جونز بازي با رئال را از دست داد
تاريخ : جمعه 4 اسفند 1391برچسب:, | 17:48 | نویسنده : Amir

فيل جونز بازي برگشت مقابل رئال مادريد در ليگ قهرمانان اروپا را از دست مي‌دهد.


سر آلکس فرگوسن با اعلام اين خبر عنوان کرد: فيل جونز يکي از نگراني‌هاي اصلي ما براي ديدار مقابل رئال مادريد است. کادر پزشکي تمام تلاشش را انجام مي‌دهد، اما به نظر من شانسي براي حضور در اين ديدار را ندارد. البته بازي برگشت دو هفته‌ ديگر است و هر اتفاقي ممکن است رخ دهد، اما با اين شرايطي که در حال حاضر دارد هيچ شانسي براي بازي کردن ندارد.

به گزارش ايسنا ، به اين ترتيب جونز که يکي از ستاره‌هاي شياطين سرخ در ديدار رفت دو تيم بود، از روي نيمکت کار را دنبال خواهد کرد. اين بازيکن در ديدار مقابل ردينگ در جام حذفي دچار مصدوميت شد.

فرگوسن درباره عملکرد جونز در بازي رفت گفت: فيل در برنابئو کار فوق‌العاده‌اي را انجام داد. براي او هيچ اهميتي ندارد که مقابل چه تيمي بازي مي‌کند. هيچ ترسي هم از بازيکن روبرويش ندارد. مثل يک کودک در زمين تکل مي زند و خودش را روي زمين مي اندازد. شايد زيادي شجاع است. در ديدار مقابل ردينگ هم در شرايطي که تعادل نداشت تکل زد و باعث مصدوميتش شد.

منچستر يونايتد، وين روني، مهاجم خطرناک خود را نيز به دليل مصدوميت فعلا در اختيار ندارد، هر چند گزارش ها از بازگشت به موقع ماشين گلزني شياطين سرخ حکايت مي‌کند. البته روني احتمالا به ديدار اين هفته‌ مقابل کوئينز پارک رنجرز نخواهد رسيد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ