نيمار:بارسا را به هيچ تيمي ترجيح نمي‌دهم
تاريخ : پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:, | 13:22 | نویسنده : Amir

ستاره برزيلي فاش کرد که حضور در نيوکمپ تنها انتخاب وي براي بازي در اروپا نيست و اضافه کرد که تنها هدفش لذت بردن از فوتبال در هر تيمي است.

نيمار تأييد کرد که بازي براي بارسلونا يک رويا است اما تأکيد کرد که کاتالونيا تنها انتخاب وي براي حضور در اروپا نخواهد بود.

باشگاه‌هاي زيادي در اروپا خواهان جذب مهاجم سانتوس هستند و گرچه او آبي‌اناري‌ها را تيم بسيار بزرگي مي‌داند اما تأکيد کرد که هيچ ترجيح خاصي نسبت به نيوکمپ ندارد.

وي در اين باره اظهار داشت: مطمئنم که روزي در اروپا بازي مي‌کنم. اين روياي کودکي‌ام بود اما فکر مي‌کنم زمان آن هنوز فرا نرسيده است.

نيمار ادامه داد: بارسلونا بازيکناني دارد که هميشه تحسين‌شان کرده‌ام و فکر مي‌کنم مي‌توانستم آنجا بازي کنم. آنها فوتباليست‌هاي بزرگي هستند و اين يکي از روياهاي من است اما هرگز بارسلونا را به تيم ديگري ترجيح نداده‌ام.

بازيکن تيم ملي برزيل فاش کرد که تنها آرزويش اين است که در هر تيمي که بازي مي‌کند، خوشحال باشد و هنوز قصد ترک باشگاه کودکي‌اش را ندارد.

وي در اين باره خاطرنشان کرد: من يک سانتوسي هستم زيرا خانواده من اينجا بزرگ شده‌اند و خودم را در تيم ديگري نمي‌بينم. هدفم اين نيست که بهترين بازيکن جهان شوم.

نيمار افزود: تنها مي‌خواهم هر جايي که هستم خوشحال باشم. مي‌خواهم آرام باشم و با لذت بازي کنم و در سانتوس خوشحالم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ