دوازدهمين‌تساوي پرسپوليس در روز اخراج‌مربيان
تاريخ : جمعه 4 اسفند 1391برچسب:, | 17:59 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال پرسپوليس مقابل آلومينيوم هرمزگان بدون گل متوقف شد تا همچنان در رده ششم باقي‌‌ بماند.

 به گزارش خبرگزاري فارس، در ادامه هفته بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال پرسپوليس از ساعت 14:30 در ورزشگاه خليج فارس هرمزگان به مصاف تيم آلومينيوم رفت که بازي با نتيجه مساوي بدون گل به پايان رسيد.

دو تيم در نيمه اول بازي هجومي را ارايه کردند و حملات پرسپوليس بيشتر بود اما مهاجمان اين تيم موقعيت‌هاي گلزني خوبي را از دست دادند و حتي در يک صحنه هادي نوروزي موقعيت تک به تک را از دست داد و توپ را به بيرون زد. در تيم آلومينيوم هم ايمون زايد مهاجم سابق پرسپوليس يکي دو موقعيت گلزني را از دست داد تا بازي در نيمه اول گلي نداشته باشد. در نيمه دوم هر دو تيم  محتاط‌تر بازي کردند.

احمد صالحي داور مسابقه به ولادتکو، هادي نوروزي و عليرضا نورمحمدي از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.

داور در دقيقه 60 يحيي‌ گل‌محمدي سرمربي پرسپوليس را از روي نيمکت اخراج کرد. مجتبي حسيني مربي پرسپوليس هم در دقيقه 89 از روي نيمکت اين تيم اخراج شد.

اين دوازدهمين مساوي پرسپوليس در اين فصل بود و سرخپوشان با اين تساوي 39 امتيازي شدند و در رده ششم باقي‌ ماندند و آلومينيوم هم با 27 امتياز در همان رده چهاردهم باقي‌ ماند. البته اين دوازدهمين تساوي آلومينيوم هم بود.

ترکيب آلومينيوم:

فرناندو سانتوز( از دقيقه 46 مجتبي روشنگر)، وحيد عسگري، ابراهيم‌ ابرقويي، محسن حميدي، ابراهيم ابرقويي، محسن حميدي، محمود تيغ‌نورد، رسول پيرزاده( از دقيقه 80 هادي دهقاني)، امجد شکوه مقام، ميلاد ميداودي، ميثم مجيدي، مجتبي زارعي( از دقيقه 60 مهدي سيفي) و ايمون زايد

سرمربي: پرويز مظلومي

ترکيب پرسپوليس:

نيلسون،سيدجلال حسيني، عليرضا نورمحمدي، مهرداد پولادي، حسين ماهيني( از دقيقه 60 محمد خانزاده)، رضا حقيقي، ولادتکو دانوسکي( از دقيقه 82 کريم انصاري‌فرد)، مارکو پروويچ( از دقيقه 83 محمد نوري)، ميثم نقي‌زاده، هادي نوروزي و غلامرضا رضايي

سرمربي: يحيي گل‌محمدي



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ