حاشيه ديدار تيم‌هاي فولاد و پيکان
تاريخ : جمعه 4 اسفند 1391برچسب:, | 18:16 | نویسنده : Amir

بازيکن سابق تيم فوتبال فولاد پس از به ثمر رساندن گل پيکان، پيراهن فولاد را در مقابل چشمان سرمربي اين تيم به زمين کوبيد.

به گزارش فارس ديدار تيم‌هاي فوتبال فولاد خوزستان و پيکان در چارچوب هفته بيست و هفتم ليگ برتر از ساعت 16 با حضور حدود 12 هزار تماشاگر برگزار شد که با حواشي زير همراه بود.

*با توجه به اتفاقاتي که دو هفته گذشته در اهواز رخ داده بود اجازه ورود هيچ پرچمي به جز پرچم‌هاي ايران و فولاد به داخل ورزشگاه ندادند. حتي پرچم برزيل که در گوشه‌اي از ورزشگاه نشان داده شد جمع‌آوري شد.

*پيش از آغاز بازي بازيکنان پيکان به سمت حسين فرکي رفتند. فيروز کريمي نيز با دسته‌گلي به سمت نيمکت فولاد رفت.

*بازيکنان فولاد با توجه به درگذشت ناظم گنجاپور با بازوبند سياه وارد ميدان شدند و پيش از بازي نيز يک دقيقه سکوت در ورزشگاه حکمفرما شد.

*در نيمه اول تماشاگران اهوازي با شعار «عادل فردوسي‌پور، سرور قلعه‌نويي» نسبت به مسايل اخير واکنش نشان دادند که ليدر‌هاي فولاد به اين موضوع پايان دادند.

*علي فيروزي سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان در ورزشگاه حاضر شده بود تا ديدار رقيب هفته آينده خود يعني فولاد را آناليز کند.

*ميلاد زنيد‌پور پس از به ثمر رساندن تک‌ گل پيکان به سمت نيمکت تيم خود رفت و پيراهن تيم فوتبال فولاد خوزستان را از بازيکنان نيمکت‌نشين گرفت. او پس از اين کار به سمت حسين فرکي سرمربي فولاد رفت و پيراهن فولاد را به زمين کوبيد. گفته مي‌شود زنيد‌پور قصد داشته پيش از فصل به فولاد بپيوندد که اين موضوع با مخالفت فرکي مواجه شده بود.

اين ديدار با نتيجه 3 بر يک به سود فولاد به پايان رسيد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ