دربي بورسيايي‌‌ها در گلادباخ
تاريخ : شنبه 5 اسفند 1391برچسب:, | 12:13 | نویسنده : Amir

دو تيم «بورسيايي» ليگ فوتبال دسته اول ژرمن‌ها در مونشن‌‌گلادباخ با يکديگر ملاقات مي‌کنند و لورکوزن به قصد تکرار برد ميهمان گرويتر فورت مي‌شود.

به گزارش فارس، فردا شب‌ (يکشنبه) پيکارهاي هفته بيست و سوم بوندس‌ليگا آلمان با 2 ديدار به پايان مي‌رسد. در ورزشگاه «بورسيا‌ پارک‌»‌ شهر کوچک مونشن‌گلادباخ غوغايي برپا است. بورسياي اين شهر که از گذشته‌هاي دور با بورسيا دورتموند، همنام قدرتمند خويش، رقابت‌ تنگاتنگي داشته است، در واقع ميزبان قهرمان 2 فصل گذشته ليگ خواهد شد.

گلادباخي‌ها نيم فصل اول و در ديدار رفت 5 بر صفر مغلوب شدند و اکنون قصد تلافي دارند. تحقق اين خواسته با توجه به شرايط آمادگي اين روزهاي زردپوشان ميهمان، سخت به نظر مي‌رسد.

ميزبان هم اکنون با 30 امتياز در پله دهم جدول است. اما دورتموندي‌ها با 42 امتياز در رده دوم پس از بايرن مونيخ(57 امتياز، صدرنشين ليگ) حاضر هستند.

در آخرين مصاف نيز گرويترفورت ( 12 امتياز، رده هجدهم جدول) پذيراي بايرلورکوزن (41 امتياز، رده سوم جدول) است. ميزبان در بازي رفت 2 بر صفر از تيم صنعتي ژرمن‌ها شکست خورده و با توجه به موقعيت خطرناک‌اش در قعر جدول نياز مبرم به امتيازات اين مصاف دارد.

*برنامه مسابقات امشب (شنبه):

اشتوتگارت – نورنبرگ

بايرن مونيخ – وردربرمن

هانوفر – هامبورگ

ماينس – ولفسبورگ

آگسبورگ – هوفن‌هايم

شالکه – فورتونا دوسلدورف



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ