آمادگي يونايتدبراي پيشنهاد63.5ميليوني به رونالدو
تاريخ : شنبه 5 اسفند 1391برچسب:, | 12:15 | نویسنده : Amir

ديلي استار مدعي شد که منچستر يونايتد در نظر دارد پيشنهادي به ارزش 63.5 ميليون يورو به ستاره پرتغالي رئال مادريد بدهد.

به گزارش فارس، منچستريونايتد هنوز هم روياي بازگرداندن کريستيانو رونالدو را در سر دارد و روزنامه بريتانيايي «ديلي استار» گزارش داد که اين باشگاه پيشنهادي به ارزش 63.5 ميليون يورو در تابستان آينده به ستاره سابقش خواهد داد تا اين رويا را به واقعيت تبديل کند.

انتظار مي‌رود يونايتد خودش را براي فعاليت‌هاي مالي پيچيده‌اي آماده کند؛ از جمله جذب اسپانسر که در بازگشت اين بازيکن به ليگ برتر انگليس از لحاظ اقتصادي براي آنها منفعت خواهد داشت.

بر اساس اين گزارش خروج احتمالي ژوزه مورينيو در تابستان از رئال مادريد به علاوه اثرگذاري فراواني که سرالکس فرگوسن بر روي رونالدو داشت و حمايتي کمي که اين بازيکن در رقابت با مسي از سوي باشگاهش احساس مي‌کند، همه انگيزه‌هايي هستند که ممکن است به انتقال بازيکن پرتغالي از رئال به منچستر منجر شوند.

رونالدو در 5 مارس براي ديدار دور برگشت مرحله يک‌هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا به اولدترافورد بازخواهد گشت و فرگوسن در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها تأييد کرده است که دوست دارد شاهد بازگشت رونالدو به جمع شياطين سرخ باشد.

قرارداد رونالدو با رئال مادريد در سال 2015 به پايان مي‌رسد و او هنوز قرارداد جديد با باشگاه به امضا نرسانده است. رونالدو در پايان فصل با فلورنتينو پرس مذاکراتي خواهد داشت و رئيس باشگاه رئال تلاش خواهد کرد تا او را براي تمديد با سفيدپوشان متقاعد کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ