بايدازکوچکترين غفلت گسترش فولاداستفاده کنيم
تاريخ : شنبه 5 اسفند 1391برچسب:, | 12:17 | نویسنده : Amir

دروازه‌بان تيم فوتبال الوند همدان گفت: شرايط در شش بازي آينده ليگ دسته اول بسيار دشوار است، اما بايد از کوچک‌ترين غفلت گسترش فولاد تبريز براي رسيدن به صدر جدول استفاده کنيم.

هادي زرين‌ساعد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان درخصوص بازي با اتکا اظهار داشت: بازي با اتکا همان‌طور که فکر مي‌کرديم، بسيار سخت از آب درآمد.

وي ادامه داد: با گل زود هنگامي که دريافت کرديم، شرايط براي ما کمي سخت شد، اما با تلاش بازيکنان موفق شديم در ثانيه‌هاي پاياني گل برتري را به ثمر برسانيم.

دروازه‌بان تيم فوتبال الوند همدان درباره شرايط خود گفت: خدا را شکر مثل هميشه در شرايط جسمي و روحي خوبي قرار دارم که اميدوارم اين موضوع تا پايان فصل ادامه يابد.

وي درباره تمرينات تيم فوتبال الوند خاطرنشان کرد: طبق دستور کادرفني از فشار تمرينات کم شده که بايد ببينيم در آينده جواب مي‌دهد يا خير، البته به نظر بنده تصميم درستي اتخاذ شده است.

زرين‌ساعد درباره بازي با شاهين بوشهر و شرايط اين بازي گفت: شاهين مانند تمام تيم‌هاي انتهاي جدولي خطر سقوط را احساس مي‌کند و در شهر خود براي برد به مصاف ما خواهد آمد.

وي با بيان اينکه با چنگ و دندان از جايگاه خود دفاع مي‌کنيم، اضافه کرد: براي برد به بوشهر مي‌رويم و مطمئن هستم که برد بازي برابر شاهين براي ماست.

دروازه‌بان تيم الوند درباره شش بازي آينده اين تيم عنوان کرد: سه بازي سخت در همدان و سه بازي سخت در خارج از همدان داريم، اما بايد طوري پيش برويم که جايگاه خود را در جدول از دست ندهيم و با لغزش گسترش فولاد تبريز صدر جدول را از آن خود کنيم.

وي درباره احتمال قهرماني و صعود مستقيم اين تيم به ليگ برتر گفت: واقعاً اين موضوع دست خودمان نيست، چراکه بايد حداقل گسترش فولاد در بازي‌هاي پيش‌رو يک باخت بدهد تا اين فرصت براي ما ايجاد شود و در بازي آخر در همدان اين تيم را شکست دهيم.

زرين‌ساعد درباره مشکلات مالي باشگاه الوند گفت: بايد از مديرعامل الوند تشکر کنم که به تعهدات مالي خود به خوبي عمل کرده و تمامي پاداش‌ها را قبل از بازي آينده به بازيکنان پرداخته است.

وي با بيان اينکه حضور هواداران در ورزشگاه مي‌تواند راه صعود الوند و پاس را به ليگ برتر هموارتر کند، خاطرنشان کرد: مردم همدان اگر مي‌خواهند در فصل آينده دو تيم در ليگ برتر داشته باشند بايد در هفته‌هاي پاياني بيشتر به ورزشگاه بيايند.

تيم فوتبال الوند همدان در هفته بيست و يکم ليگ دسته اول باشگاه‌هاي کشور (جام آزادگان) روز دوشنبه هفتم اسفندماه ساعت 15 در ورزشگاه شهيد بهشتي بوشهر ميهمان تيم فوتبال شاهين است.

تا اين هفته، الوند با انجام 20 بازي و کسب 38 امتياز در رتبه دوم جدول گروه «الف» ليگ دسته اول فوتبال قرار دارد.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ