شروع مذاکره تمديد قرارداد ژابي آلونسو
تاريخ : پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:, | 19:30 | نویسنده : Amir

هافبک رئال مادريد مذاکراتش با باشگاه براي تمديد قرارداد را آغاز کرده است.

ژابي آلونسو و رئال مادريد در حال انجام مذاکرات اوليه براي تمديد قرارداد هافبک تيم هستند. قرارداد فعلي ژابي 30 ژوئن 2014 به پايان خواهد رسيد و دو طرف به توافق رسيدند تا نهايي کردن قرارداد را به سال 2013 موکول کنند.

مهم‌ترين موضوع در اين مذاکرات اين است که آلونسو تنها به دنبال افزودن يک سال ديگر به مدت قراردادش است تا بتواند تا سال 2015 در سانتياگو برنابئو ماندني شود. اين در حالي است که باشگاه ترجيح مي‌دهد پيشنهاد تمديد 2 ساله قرارداد را مطرح کند.

آلونسو در صورتي که تشخيص دهد که ديگر نمي‌تواند در مادريد بماند به دنبال تغيير باشگاهش در سال 2015 خواهد بود. يک عقيده اين است که او مي‌خواهد در همان باشگاهي که فوتبالش را در آن شروع کرده (رئال سوسيه‌داد) با فوتبال خداحافظي کند.

همچنين بايد توجه داشت که وي به دنبال افزايش دستمزدش نيست؛ باشگاه سال گذشته دستمزد وي را از 3.5 ميليون يورو در سال به 4.5 ميليون يورو افزايش داده است.

ژابي آلونسو مشتاق است که بتواند به باشگاهش خدمت کند. وي احساس مي‌کند در خانه است و قدردان باشگاه است که تلاش زيادي براي انعقاد قرارداد با وي در تابستان 2009 داشت. او به دنبال افزايش دستمزدش نيست بلکه دوست دارد تا زماني که توانايي حضور به عنوان يک هافبک با توانايي‌هاي بالا در ترکيب اصلي رئال را داشته باشد، در اين تيم حضور داشته باشد و به همين دليل است که تمايل دارد قرارداد کوتاه مدتي با سفيدپوشان به امضا برساند تا در صورتي که هنوز هم آماده بود قراردادش را با رئال مادريد تمديد کند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ