هزارمين حضور هاينکس در بوندسليگا
تاريخ : یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:, | 12:56 | نویسنده : Amir

يوپ هاينکس در هزارمين حضورش در بوندسليگا شاهد برتري 6 بر يک بايرن مونيخ برابر وردربرمن بود.

بايرن در هفته بيست‌وسوم بوندسليگا توانست مهمانش را با شکستي سنگين بدرقه کند. سرمربي اين تيم در پايان بازي از عملکرد شاگردانش ابراز رضايت کرد. هاينکس که براي هزارمين بار در بوندسليگا حاضر مي‌شد، در پايان مسابقه گفت: "ديده شد که تيم به اندکي زمان نياز داشت. بازيکنان در ادامه موفق نشان دادند؛ به ويژه بازيکناني که در هفته‌هاي گذشته جلسه‌هاي تمريني زيادي را پشت سر نگذاشته بودند."

سرمربي بايرن با وجود اين پيروزي و اختلاف 18 امتيازي تيمش با دورتموند از ابراز رضايت کامل خودداري کرد و افزود: "در نيمه دوم سوار بر بازي بوديم؛ چيزي که ما را اندکي عصباني مي‌کند اين است که يک‌بار از حريف گل خورديم. در بين دو نيمه به خودمان گفتيم مهم است که دروازه‌مان باز نشود؛ با اين حال نمي‌توانيم در‌اين‌باره کاري بکنيم."

او درباره تعويض ژاوي مارتينس، خريد 40 ميليون يورويي بايرن در تابستان گذشته هم عنوان کرد: "اين کار اقدامي احتياطي بود. ژاوي مشکل کوچکي داشت. او از دوشنبه دوباره مي‌تواند با تيم تمرين کند."

بازي بعدي بايرن در جام حذفي آلمان خواهد بود. اين مسابقه چهارشنبه شب برابر دورتموند و در ورزشگاه خانگي مونيخي‌ها برگزار مي‌شود. هاينکس با ابراز خوشحالي از اين مسابقه گفت: "اين يک مسابقه واقعي است. بوروسيادورتموند قهرمان بوندسليگا و جام حذفي است. ما در اين فصل تيم برتر هستيم. بدون ترديد بازي نزديکي خواهد شد؛ چرا که مسابقه بين دو تيم برجسته برگزار مي‌شود. با اين همه بسيار خوشبين هستم که پيروزي در دسترس‌مان باشد؛ چرا که ما صدرنشين هستيم و تيمي بسيار آماده داريم؛ تيمي آماده با بازيکنان جايگزين فراوان."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ