پيروزي ديرهنگام رئال در شب درخشش کاکا
تاريخ : یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:, | 13:4 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال رئال مادريد در ديداري از هفته بيست و پنجم لاليگاي اسپانيا، برابر ميزبان خود به پيروزي رسيد.

در ادامه رقابت‌هاي هفته بيست و پنجم لاليگاي اسپانيا، شب گذشته 3 ديدار برگزار شد که در مهم‌ترين مسابقه تيم فوتبال دپورتيوو لاکرونيا که در قعر جدول رده‌بندي لاليگا قرار دارد، در ورزشگاه ريازور ميزبان رئال مادريد تيم سوم جدول رده‌بندي بود که اين ديدار در پايان با نتيجه 2 بر يک به سود رئال مادريد خاتمه يافت.

رئال مادريد به دليل انجام 3 بازي مهم در 10 روز آينده برابر بارسلونا (2 بازي) و منچستر يونايتد، با انجام تغييراتي در ترکيب اصلي خود به ميدان رفته بود و رونالدو پرتغالي در ترکيب اصلي نبود. به همين دليل قوهاي سپيد با افتي محسوس به مصاف دپور رفتند و ميزبان با استفاده از همين موقعيت در دقيقه 35 توسط ريکي به گل رسيد و نيمه اول با همين نتيجه يک بر صفر به سور لاکرونيا خاتمه يافت.

در نيمه دوم و در دقيقه 57 مارسلو، مودريچ و اسين به ترتيب جاي خود را به رونالدو، خديرا و اوزيل دادند تا رئال مادريد بتواند تغييري در نتيجه ايجاد کند. اين تعويض‌ها جواب داد و در نهايت کاکا توانست در دقيقه 73 گل مساوي را وارد دروازه لاکرونيا کند. هيگواين نيز در دقيقه 88 گل دوم رئال را روي پاس گل رونالدو به ثمر رساند تا قوهاي سپيد به سختي از سد لاکرونيا عبور کنند.

در 2 بازي ديگر انجام شده مايورکا در خانه 3 بر يک مغلوب ختافه شد و ساراگوسا و والنسيا به تساوي 2 بر 2 رضايت دادند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ