احتمال تعليق عضويت رويانيان و درودگر در فوتبال
تاريخ : یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:, | 17:19 | نویسنده : Amir

رئيس کميته نظارت، بازرسي و ارزشيابي سازمان ليگ از احتمال تعليق عضويت مديران عامل دو باشگاه ملوان و پرسپوليس در فوتبال خبر داد.

حجت الاسلام عليرضا عليپور در مورد اظهارات محمد رويانيان مبني بر تباني در فوتبال گفت: آنچه اتفاق افتاده خلاف مقررات است زيرا طبق اساسنامه فدراسيون فوتبال جمهوري اسلامي ايران، قوانين فيفا و کنفدراسيون فوتبال آسيا اعضاي حقيقي و حقوقي فوتبال حق ندارند که عليه مسئولان برگزاري مسابقات، مربيان و بازيکنان و مديران ساير باشگاه‌ها مصاحبه کنند. براي آخرين بار هم از آقايان خواهش مي‌کنيم که در روش خود تجديد نظر کنند.

به گزارش فارس ، وي ادامه داد: امروز در خدمت قائم مقام باشگاه پرسپوليس بوديم و به او گفتم طبق قوانين هرگونه شائبه يا اطلاعاتي در مورد داور، کمک داور يا برگزاري مسابقه دارند بايد با فرم‌هاي شماره 5 و 10 به سازمان ليگ بگويند اما منتقمي مي‌گفت اصلا از وجود اين فرم‌ها بي‌خبر است آن هم در حاليکه در ساليان گذشته نيز اين فرم‌ها وجود داشته و باشگاه‌ها از آن استفاده مي‌کردند و سازمان ليگ هم وظيفه دارد که ظرف مدت يک هفته پاسخ اين فرم‌ها را به باشگاه ارسال کننده بدهد.

رئيس کميته نظارت، بازرسي و ارزشيابي سازمان ليگ در مورد مصاحبه رويانيان گفت: با وجود اينکه اين مصاحبه خلاف مقررات است با اين حال ما احترام گذاشته‌ايم و به باشگاه پرسپوليس نامه نوشتيم تا مستندات خود را به ما ارايه بدهد و اگر مدرکي در زمينه اظهارات رويانيان وجود دارد به سازمان ليگ بدهند تا ما آنها را بررسي کنيم. حالا در هر فرم و شکلي که خودشان دوست دارند اين کار را بکنند.

عليپور در مورد اينکه رويانيان صراحتا فدراسيون فوتبال و عسگري را به تباني متهم کرده است گفت: رويانيان يک سري کلي‌گويي‌ها کرده است و از باشگاه پرسپوليس مي‌خواهيم که هر گونه مدرک يا مستنداتي دارند ارايه کنند و صرفا براساس حدس و گمان اظهار نظر نکنند. اگر سازمان ليگ را هم قبول ندارند به فدراسيون فوتبال مراجعه کنند. اگر هم مي‌گويند اين فدراسيون و سازمان ليگ را به طور کامل قبول ندارند که بحث ديگري است و مي‌توانند به کنفدراسيون فوتبال اسيا يا فيفا بروند.

حجت الاسلام عليپور در مورد برخورد با اين مصاحبه رويانيان گفت: بحث من فقط مربوط به شخص رويانيان نيست. با مديران عامل ديگر هم که چنين حرف‌هايي مي‌زنند برخورد مي‌کنيم. با مديراني که اصرار بر نقض مکرر قوانين دارند برخورد مي‌کنيم.

وي افزود: ابتدا از بالاترين مرجع باشگاه که رئيس هئيت مديره آن است مي‌خواهيم که اعلام کند حرف هاي اين مديران عامل موضع باشگاه است يا اظهار نظر شخصي؟ اگر اظهار نظر شخصي است که با آن فرد برخورد قانوني مي‌کنيم. مثلا رويانيان و درودگر که چنين مصاحبه هايي را انجام مي‌دهند ممکن است از سوي هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال تعليق شوند. اگر هم موضع باشگاه است که با آن باشگاه طبق قوانين برخورد خواهد شد.

عليپور تاکيد کرد: البته از طريق دبير سازمان ليگ ابتدا چنين مديران عاملي را دعوت مي‌کنيم تا مستندات‌شان را ارايه کنند اما اگر مدرکي نداشتند برخورد قانوني با آنها صورت مي‌گيرد. برخوردي که در اساسنامه فدراسيون فوتبال هم آمده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ