گزارش تمرين آبي‌پوشان
تاريخ : یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:, | 17:20 | نویسنده : Amir

تمرين تيم فوتبال استقلال در غياب مجتبي جباري و با نگراني هواداران اين تيم برگزار شد.

تيم استقلال آخرين تمرين خود را در تهران در مقابل الريان قطر از ساعت 15 امروز در کمپ زنده‌ياد حجازي برگزار کرد.

به گزارش فارس، در تمرين امروز آبي‌پوشان که با استقبال حدود 200 تماشاگر برگزار شد، مجتبي جباري تنها غايب بود و همين مسئله موجب نگراني طرفداران تيم استقلال شد.

هواداران اين تيم مدام از کادر فني و مسئولان استقلال سؤال مي‌پرسيدند که آيا جباري به قطر مي‌رود يا خير.

* در ابتداي تمرين امير قلعه‌نويي در گوشه‌اي از زمين تمامي بازيکنان را جمع و حدود 10 دقيقه با آنها صحبت کرد. سپس اميرحسين صادقي تنها بازيکني بود که با قلعه‌نويي و ديگر اعضاي کادر فني صحبت مي‌کرد. نکته جالب اينجا بود که طرز صحبت مدافع استقلال با قلعه‌نويي به شکلي بود که همه تصور مي‌کردند که او با سرمربي استقلال جروبحث مي‌کند اما با فاصله دوري که از جايگاه خبرنگاران و سرمربي استقلال ايجاد شده بود، مشخص نشد چه صحبتي ميان اين دو نفر شکل گرفته است.

* هواداران تيم استقلال دو بنر به ورزشگاه آورده بودند که روي يکي از آنها نوشته شده بود به اميد کسب عنوان قهرماني آسيا و حک شدن سومين ستاره روي سينه استقلال. بنر ديگر مربوط به فرهاد مجيدي بود که طرفداران آن را روي سکوها پهن کرده بودند.

* تعدادي از هواداران تيم استقلال روي سکوها قصد داشتند بازيکنان و کادر فني را تشويق کنند که استقبال چنداني از اين موضوع نشد و تشويق‌ها مسکوت باقي ماند.

*‌ آرش برهاني با وجود سرماخوردگي شديد پا به پاي ساير بازيکنان به تمرين پرداخت. البته مهدي رحمتي امروز با لباس گرم و کلاه زير نظر بابازاده تمرين کرد. وي نيز همچنان بيماري سرماخوردگي‌اش بهبود پيدا نکرده است.

* سيروس دين‌محمدي، شاهرخ بياني و مهدي فنوني‌زاده به همراه ميرشاد ماجدي در تمرين امروز آبي‌پوشان حضور داشت.

* در بخش اول تمرين بازيکنان بدن‌هاي خود را گرم کردند و سپس در قالب گروه‌هاي 4 و 5 نفره حرکات ترکيبي انجام دادند و در بخش پاياني تمرين بازيکنان در قالب دو گروه صورتي و آبي فوتبال درون تيمي انجام دادند.

* تيم فوتبال استقلال صبح فردا تهران را به مقصد قطر ترک خواهد کرد و قرار است فرداي اين تيم دو جلسه تمريني در اين کشور انجام دهند و روز چهارشنبه به مصاف الريان بروند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ