درخواست ميزباني جام ملت‌هاي آسيا را داده‌ايم
تاريخ : جمعه 8 دی 1391برچسب:, | 9:30 | نویسنده : Amir

رئيس فدراسيون فوتبال با اشاره به مسابقات جام ملت‌هاي آسيا گفت: تقاضاي ميزباني سال 2019 جام ملت‌هاي آسيا را داده‌ايم.

علي کفاشيان درباره برگزاري مجمع انتخاباتي هيئت فوتبال همدان اظهار داشت: به نظرم مجمع بسيار خوب و منظمي برگزار شد و اين مجمع يکي از بهترين مجمع‌هاي ما بود.

به گزارش فارس ، اين مسئول درباره فوتبال استان همدان گفت: همدان يکي از بهترين استان‌ها از نظر فدراسيون آسيا و فدراسيون فوتبال است و اين ارزيابي به صورت کتبي بوده و شاخص‌هاي اين استان به‌طور قابل ملاحظه‌اي ديده شده است.

رئيس فدراسيون فوتبال اضافه کرد: اين استان ميزباني‌هاي مختلفي را داشته و شرايط اين ميزباني‌ها هم خوب بوده و نشان داده است توانايي برگزاري مسابقات را دارد.

وي ادامه داد: همچنين زير‌ساخت‌هاي همدان به گونه‌اي طوري طراحي شده که قادر هستيم مسابقات تيم ملي و نوجوانان و جوانان را برگزار کنيم و مطمئن هستم در آينده همدان در ليگ‌هاي مختلف به ليگ برتر صعود خواهد کرد، همان‌طور که تيم بانوان و ساحلي اين استان در ليگ برتر است.

کفاشيان در پاسخ به سئوال خبرنگاري درباره درخواست ميزباني جام ملت‌هاي آسيا در سال 2019 تصريح کرد: ما يکي از کشور‌هايي هستيم که اين درخواست را داده‌ايم، البته کشورهاي ديگري هم هستند، تصور مي‌کنم ايران توانمندي لازم را براي برگزاري اين مسابقات دارد، همان طور که در مسابقات نوجوانان نشان داديم ميزبان خوبي بوديم و امروز هم استاديوم‌هاي خوبي در کشور وجود دارد و تا آن زمان هم خيلي بهتر خواهد شد.

رئيس فدراسيون فوتبال خاطرنشان کرد: با صحبت‌هايي که با فدراسيون آسيا کرديم، بسيار اميدوارم هستم که حمايت‌هاي اعضاي هيئت رئيسه فدراسيون آسيا را جلب کنيم که ميزباني 2019 به ايران داده شود.

وي در پاسخ به اين سئوال که آيا برگزاري اين مسابقات مغايرتي با قوانين ايران ندارد، گفت: خير، هيچ مغايرتي ندارد و مسابقات نوجوانان که با حضور 19 کشور برگزار شد نشان از توانمندي‌هاي ما دارد و هيچ مغايرتي با قوانين ايران وجود ندارد.

ابن مسئول در پاسخ به اين که آيا از فدراسيون فوتبال رفتني هستيد يا خير، ادامه داد: تشخيص اين موضوع با مجمع فدراسيون فوتبال است، اعتقادم اين است که اگر کسي را مجمع بتواند انتخاب کند که بهتر از من باشد و بتواند براي فوتبال مفيد باشد بايد اين کار را انجام دهد، البته نبايد اين طور باشد که با رفتن کسي کارها زمين بماند همان طور که در همدان با رفتن رئيس قبلي هيئت فوتبال نبايد اين طور باشد.

کفاشيان در پاسخ به خبرنگاري درباره مشکلات قضاوت در بازي پرسپوليس و نفت آبادان و بروز مشکلاتي يادآور شد: داورهاي ما تست‌هاي مختلف داده‌ و داوران خوبي هستند، اما در بعضي از مسابقات بعضي از داوران اشتباهاتي را مرتکب مي‌شوند و مشکلاتي به وجود مي‌آيد که اين مسئله به خاطر استرس‌هاي مختلف بازي است و البته ما بايد اين اشتباهات را کمتر کنيم و اين توصيه را به داوران داشته باشيم.

وي در خصوص عضويت در کميته غرب آسيا خاطرنشان کرد: کميته فدراسيون غرب آسيا شامل 19 کشور است و بنده نايب رئيس اين کميته هستم و کميته‌هاي مختلفي تشکيل شده؛ اين کميته براي اتخاذ تصميمات اضطراري در رابطه با فدراسيون‌هاي غرب آسيا برگزار مي‌شود که چهار عضو دارد.

رئيس فدراسيون فوتبال درباره صحبت‌هايي درخصوص بازگرداندن تيم پاس به تهران عنوان کرد: اطلاع ندارم که چه کسي اين کار را کرده و الان طبق مقرارت و قوانين جاري پاس متعلق به همدان است و کسي نمي‌تواند اين را تغيير دهد، مگر اينکه خود استان و مسئولان بخواهند تيم را واگذار کنند ولي کسي ديگري نمي‌تواند اين تغيير را انجام دهد.

اين مسئول درباره طرح مسئله رسوايي اخلاقي در آکادمي فوتبال تهران در برخي سايت‌ها اضافه کرد: اطلاعي در اين باره ندارم، ولي قطعاً موضوع را پيگيري خواهم کرد.

کفاشيان در پاسخ به سئوالي مبني بر اين که در ابتداي جلسه اخم کرده بوديد، اما بعد از پايان مجمع مثل هميشه لبخند زديد، بيان داشت: شايد چون صبح اول وقت بوده لبخندم باز نشده بود.

وي درباره ورود بانوان به ورزشگاه در صورت ميزباني جام ملت‌هاي آسيا متذکر شد: براي نوجوان هم همين مسئله بود که انجام شد و کشورها تابع قوانين ما هستند و براي تيم‌هايي که شرکت کرده بودند آزاد بودند و تا آن زمان هم شرايط به نوعي فراهم مي‌شود که اين مشکل هم حل شود، البته اين مسئله فرعي است.

رئيس فدراسيون فوتبال درباره علت برگزار نشدن مسابقات زير 16 سال نوجوان در همدان نيز اذعان داشت: احتمالاً آن زمان همدان آماده نبوده و زمين اصلي استان آماده نشده بود و يکسري مشکلات اقتصادي هم گريبان‌گير استان همدان بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ