بارسا - رئال ؛ کداميک فيناليست مي‌شوند؟
تاريخ : دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:, | 12:41 | نویسنده : Amir

بارسلونا و رئال‌مادريد در حالي سه‌شنبه شب در نيمه‌نهايي جام حذفي اسپانيا به مصاف هم مي‌روند که تساوي دو تيم در بازي رفت باعث شده است، دو تيم شانس راهيابي به بازي پاياني را داشته باشند.


سه‌شنبه شب فوتبال دوستان در سراسر جهان منتظر خواهند بود تا ببينند کداميک از دو تيم رئال‌مادريد يا بارسلونا به فينال جام‌حذفي اسپانيا راه پيدا خواهند کرد.
به گزارش ايسنا ، دو تيم در بازي رفت در ورزشگاه سانتياگو‌ برنابئو به تساوي يک بر يک رضايت دادند تا همه چيز در بازي برگشت رقم خورد. در بازي رفت رافائل واران 19 ساله يک ستاره به تمام معنا بود و به تنهايي جور غيبت مدافعان رئال‌مادريد را کشيد و بعيد است ژوزه مورينيو نام او را در ليست بازيکنان اصلي با بارسلونا قرار ندهد. بعد از بازي رفت دو تيم عملکرد مطلوبي نداشتند. بارسلونا در پنج بازي خودش در اين فاصله به سه برد، يک تساوي و يک باخت دست پيدا کرده است. شکست برابر ميلان در ليگ قهرمانان اروپا، بارسا را در آستانه حذف از ليگ قهرمانان قرار داده است. در سوي مقابل رئال‌مادريد نيز وضعيت مشابهي داشته است. آنها نيز در پنج بازي خود در فاصله بازي رفت و برگشت ال‌کلاسيکو به سه برد، يک تساوي و يک باخت رسيده‌اند. با اين تفاوت که باخت رئال‌مادريد در ليگا برابر گرانادا و باخت بارسلونا در ليگ قهرمانان اروپا برابر ميلان بوده است.

مسي که در 15 بازي اخير بارسلونا در ليگا گلزني کرده است،‌ در پنج بازي قبلي بارسلونا پنج گل زده است. هر چند برابر ميلان شب کم‌فروغي داشت. در سوي مقابل نيز رونالدو در پنج بازي اخير خود براي رئال مادريد چهار گل زده است. هر دو تيم در بازي‌هاي اين هفته‌ خود در ليگا نيز عملکرد مشابهي داشته‌ و با حساب دو بر يک حريفان خود را شکست دادند. جالب اين که هر دو تيم در اين هفته‌ از حريفان خود عقب افتادند.

نکته ديگر در اين ديدار اين است که دو تيم شنبه هفته‌ آينده نيز در ليگا با يکديگر بازي خواهند داشت. هر چند رئال‌مادريد هيچ شانسي براي قهرماني در ليگا ندارد ولي قطعا قضيه ال‌کلاسيکو براي ژوزه مورينيو و مادريدي‌ها با کسب قهرماني فرق مي‌کند. در سوي مقابل بازي اهميت زيادي براي بارسلونا دارد تا بتواند به فينال راه يابد. ليونل مسي که در بازي رفت اسير مسايل حاشيه‌اي شد و گفته مي‌شد، با آيتور کارانکا و آلوارو آربلوآ در پارکينگ برنابئو درگيري لفظي داشته است، در اين ديدار شانس اين را دارد تا به عنوان برترين گلزن تاريخ ال‌کلاسيکو برسد. پيش از مسي هموطن او آلفردو دي‌استفانو با 18 گل زده بهترين گلزن تاريخ ال‌کلاسيکو بوده است و مسي اکنون با 17 گل زده در تعقيب او به سر مي‌برد.

رئال‌مادريد در بازي سه‌شنبه شب همچنان از وجود کاپيتان خود ايکر کاسياس بي‌بهره است اما در خط دفاع مارسلو کم‌کم به فرم مطلوب خود رسيده و مي‌تواند قوهاي سپيد را همراهي کند. در جهبه مقابل نيز ژاوي و ويا به آمادگي مطلوب رسيدند و به احتمال زياد از ابتدا بازي خواهند کرد. آدريانو و سانچس در تمرين گروهي يکشنبه آبي‌-اناري‌ها حاضر نبودند تا احتمال نبودنشان در بازي در نوکمپ افزايش يابد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ