محروميت شش ماهه بازيکن دوپينگي تراکتورسازي
تاريخ : دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:, | 16:36 | نویسنده : Amir

رئيس کميته پزشکي فدراسيون فوتبال از محروميت شش ماهه بازيکن تيم تراکتورسازي تبريز خبر داد.

به نقل از سايت رسمي فدراسيون، دکتر احمد هاشميان-رئيس کميته پزشکي فدراسيون گفت: نشست کميسيون استيناف آراي دوپينگ روز گذشته جهت رسيدگي به درخواست استيناف دو تن از بازيکنان متخلف در قوانين دوپينگ مربوط به ليگ برتر فوتبال و فوتسال تشکيل شد. در اين جلسه اعضاي کميسيون لايحه درخواستي تنظيم شده از سوي بازيکنان را مورد بررسي قرار داده و در پايان درباره درخواست بازيکنان تصميم گيري شد.
وي در ادامه بيان کرد: کميته استيناف در خصوص بازيکن ليگ برتر فوتبال که درخواست تخفيف در مجازات داده بود، مخالفت کرد و راي بازيکن که قبلا از سوي کميسيون بدوي تخلفات اعلام شده بود را عينا تائيد کرد. بر اين اساس بازيکن عليرضا جليلي از باشگاه تراکتورسازي تبريز به مدت 6 ماه از تاريخ 30/9/91 به مدت 6 ماه از حضور در کليه فعاليت هاي رسمي فوتبال محروم شد. نمونه اين بازيکن با ماده بتا متازون مثبت اعلام شده بود که طبق اسناد و مدارک پزشکي تسليم شده به کميسيون دوپينگ براي اعضاي کميسيون اعم از بدوي و استيناف ضرورت استفاده دارو جهت درمان به اثبات رسيد و به دليل عدم درخواست معافيت درماني از سوي بازيکن، محروميت دو ساله اين تخلف به شش ماه تقليل يافت که اين راي در کميسيون بدوي صادر شده که عينا در کميسيون استيناف نيز تائيد و به بازيکن ابلاغ شد.
وي در پايان گفت: در خصوص درخواست بازيکن دوم مربوط به ليگ برتر فوتسال، با توجه به محتويات پرونده اعضاي کميسيون جهت اعلام راي نهايي خود تقاضاي فرصت کرده اند که بر اساس اعلام کميسيون استنياف،راي اين بازيکن حداکثر تا پايان هفته جاري اعلام خواهد شد. بديهي است مشخصات کامل اين بازيکن پس از اعلام راي قطعي به اطلاع عموم خواهد رسيد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ