بيانيه هيئت‌ مديره باشگاه پرسپوليس
تاريخ : دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:, | 21:44 | نویسنده : Amir

نشست فوق‌العاده هيئت مديره باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس عصر امروز با حضور تمام اعضا به رياست فداحسين مالکي و سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس برگزار شد و در پايان بيانيه‌اي صادر شد.

 به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، در پي درخواست مديرعامل باشگاه از رياست هيئت مديره مبني بر برگزاري جلسه اضطراري به منظور بررسي ضررهاي ناشي از نحوه برخي قضاوت‌ها و عملکردها در بازي‌هاي اخير و لزوم کناره‌گيري از رقابت‌هاي ليگ برتر و جام حذفي، جلسه ويژه اعضاي هيئت مديره عصر امروز در دفتر فداحسين مالکي برگزار شد و اعضا به بررسي همه‌جانبه اين موضوع مهم پرداختند.

اين جلسه سه ساعته با حضور فداحسين مالکي، محمد رويانيان، علي پروين، محمدحسين نژادفلاح، اعضاي هيئت مديره و همچنين بهروز منتقمي قائم مقام، محمود سالارکيا معاونت حقوقي و حسين قدوسي مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس برگزار شد.

يحيي گل‌محمدي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس نيز ضمن حضور در جلسه گزارشي از وضعيت کنوني تيم فوتبال و برنامه‌هاي آتي را ارائه کرد و درباره اخراج خود و دستيارش توضيحاتي را به اعضا داد. اعضاي هيئت مديره باشگاه پرسپوليس نيز ضمن تقدير و تشکر از سرمربي و بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس درباره موانع به وجود آمده در راه پيشرفت تيم، اشتباهات رخ داده در قضاوت‌ها و ساير مسائل اين تصميمات را اتخاذ کردند:

1- اعتراض و نگراني مديرعامل باشگاه پرسپوليس نسبت به تضييع حق و حقوق تيم فوتبال و نگراني‌هاي موجود در جامعه و حساسيت‌‌ها و ناراحتي هواداران پرسپوليس را درک کرده و آن را محترم مي‌دانيم. موضوع مهم کناره‌گيري يا عدم کناره‌گيري از جام حذفي در جلسه هيئت مديره به طور ويژه مورد بحث و بررسي قرار گرفت ولي با توجه به اهميت و حساسيت موضوع، تصميم نهايي در اين خصوص به نشست بعدي هيئت مديره موکول شد. همچنين مقرر شد پس از بررسي کامل، همه‌جانبه و دقيق ميزان اشتباهات رخ داده و ريشه‌يابي دقيق موانع موجود در مسير پيشرفت پرسپوليس که از اول فصل تاکنون وجود داشته و پس از پيشرفت تيم فوتبال پرسپوليس در نيم‌فصل دوم شدت يافته، درباره کناره‌گيري يا عدم کناره‌گيري از رقابت‌هاي ليگ برتر تصميم نهايي در جلسه بعدي اتخاذ شود.

2- فداحسين مالکي رياست هيئت مديره باشگاه پس از تهيه گزارش کامل، مستند و دقيق روابط عمومي باشگاه، به منظور جلوگيري از تضييع حق و حقوق باشگاه پرسپوليس و هواداران ميليوني آن موضوع را از طريق وزارت ورزش، فدراسيون فوتبال و ساير مراجع قانوني پيگيري کرده و نتيجه آن را اعلام خواهد کرد.

3- اعضاي هيئت مديره ضمن تاکيد بر پيگيري شکايت از نحوه قضاوت ديدار پرسپوليس - آلومينيوم و ميزان اشتباهات رخ داده از مديرعامل باشگاه خواستند تا از طريق مراجع حقوقي و ذي‌صلاح اين موضوع را به طور ويژه و خاص پيگيري کرده و نتيجه اقدامات قانوني به عمل آمده را در جلسه بعدي به هيئت مديره اعلام کند.

4- پديده اخراج سرمربي و مربي يک تيم در کمتر از 30 دقيقه که در بازي آلومينيوم و پرسپوليس رخ داد در تاريخ فوتبال کشورمان سابقه نداشته و قابل تعمق، غيرقابل باور و قابل پيگيري تلقي شده و از آنجا که سرمربي و مربي پرسپوليس هيچ توهيني به تيم داوري نکرده و صرفا درباره اعلام خطاهاي اشتباه سوالي از تيم داوري پرسيده‌اند بر لزوم پيگيري موضوع از طريق قانوني و حقوقي تاکيد شد. همچنين هيئت مديره باشگاه پرسپوليس از يحيي گل‌محمدي درخواست کرد بدون توجه به اين اتفاقات و حواشي به وجود آمده به کارش ادامه داده و در جهت اوج‌گيري تيم فوتبال پرسپوليس همه تلاش خود را به کار گيرد.

5- هيئت مديره باشگاه پرسپوليس ضمن تشکر و قدرداني از حمايت همه‌جانبه هواداران در فصل جاري از آنها درخواست کردند با سعه صدر در بازي‌هاي آتي از هرگونه عکس‌العمل نسبت به جايگاه قابل احترام قضاوت و داوري پرهيز کرده و همچون گذشته صرفا به حمايت از تيم فوتبال و اعضاي آن بپردازند و مطمئن باشند که مديرعامل و هيئت مديره باشگاه پرسپوليس در جلوگيري از تضييع حق و حقوق باشگاه کوتاه نخواهد آمد. همچنين از کادر فني و بازيکنان خواسته شد بدون توجه به اتفاقات اخير و حواشي بوجود آمده با تمام توان و ظرفيت به بازي‌هاي آتي توجه کرده و غيرتمندانه با قهرماني جام حذفي و کسب سهميه آسيايي در جهت رضايت‌مندي تمام و کمال هواداران عزيز پرسپوليس تلاش کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ