تيم منتخب هفته بيست‌وسوم بوندس‌ليگا
تاريخ : سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:, | 12:23 | نویسنده : Amir

فيليپ لام، ماريو گومس، خاوير مارتينز و فرانک ريبري پس از درخشش در برد 6 بر يک مقابل وردربرمن، به تيم منتخب هفته بيست‌وسوم بوندس‌ليگا راه يافتند.


فيليپ لام و ماريو گومس، دو ملي پوش آلماني در کنار فرانک ريبري و خاوير مارتينز، دو لژيونر ملي پوش فرانسوي و اسپانيايي بايرن مونيخ، 4 بازيکني بودند که در ديدار منجر به برد 6 بر يک روز شنبه مقابل وردربرمن سهم زيادي داشتند.

به گزارش فارس، اين 4 مونيخي در حقيقت راه پيروزي پرگل مقابل حريف ديرينه را هموار کردند و به خاطر درخشش فراوان در اين پيکار مورد توجه گزارشگران نشريه کيکر که تيم منتخب هفته را برمي گزينند، قرار گرفتند.

علاوه بر اين نفرات، ماريو گوتسه، مهاجم تکنيکي و ملي پوش بورسيادورتموند نيز در بازي با بورسيامونشن گلادباخ شب خوبي را پشت سر گذاشت و به عنوان مهاجم در کنار گومس در تيم برترين هاي هفته برگزيده شد.

فهرست تيم برترين هاي اين هفته ليگ آلمان به شرح زير است:

دروازه بان:

هسل، گرويتر فورت:اگر گرويتر فورتي ها در ديدار با بايرلورکوزن يک امتياز در تساوي بدون گل گرفتند، اين امر در سايه درخشش او و بسته نگه داشتن دروازه اش حاصل شد.

*خط دفاع:

مدافع راست، فيليپ لام، بايرن مونيخ: کاپيتان تيم هاي ملي آلمان و مونيخي ها در ديدار با برمني ها، گلي به ثمر نرساند. اما او رهبري واقعي براي کسب پيروزي 6 بر يک بود. لام در دفاع عالي کار کرد و در بازي رو به جلو، تيمش را به خوبي هدايت کرد. او پايه گذار سه گل تيمش در اين ديدار بود.

مدافع مياني، نالدو، ولفسبورگ: اين مدافع مقابل ماينس يک تنه دست به دفاع جانانه اي زد. او زننده گل در تساوي يک بر يک بود.

مدافع مياني، يوئل ماتيپ، شالکه : اگر شالکه توانست فورتونادوسلدورف را 2 بر يک شکست دهد، به لطف او بود. هم در کار دفاع عالي بود، هم هر دو گل تيمش را به زيبايي به ثمر رساند.

مدافع چپ، اوسترزولک، آگسبورگ: آنهايي که بازي منجر به برد آگسبورگ مقابل هوفن هايم را تماشا کردند، ديدند اگر اين تيم 2 بر يک برنده شد، همه به لطف اين مدافع چپ قدرتمند و نفوذي بود.

*خط مياني:

هافبک راست، ديديه يا کونان، هانوفر: در برد 5 بر يک مقابل هامبورگ، 2 گل زد و 2 گل نيز ساخت. او نگين درخشان هانوفري ها مقابل بندرنشينان شمال آلمان بود.

هافبک مياني، داسيلوا پينتو، هانوفر: نقش به سزايي در برد 5 بر يک هانوفر مقابل هامبورگ داشت. با بازي سازي خوب، مردانش را وادار به بازي رو به جلو کرد. او سازنده 2 گل تيمش در اين مصاف بود.

هافبک مياني، خاوير مارتينز، بايرن مونيخ: بازي خيلي خوبي مقابل وردربرمن انجام داد. زننده گل دوم مونيخي ها در برد 6 بر يک بود. يک گل نيز ساخت.

هافبک چپ، فرانک ريبري، بايرن مونيخ: در بازي که با برد 6 بر يک مقابل وردربرمن همراه شد، ريبري در شکل گيري دو گل نقش داشت. او گل پنجم مونيخي ها را نيز به ثمر رساند.

*خط حمله

مهاجم نوک، ماريو گومس، بايرن مونيخ: پس از مدت ها درخشش خيره کننده اي از گلزن تيم ملي آلمان و باوارايي ها ديده شد. او دو گل زد تا راه برد 6 بر يک مقابل وردربرمن هموار شود.

مهاجم نوک، ماريو گوتسه، بورسيادورتموند: در دوئل دو تيم «بورسيايي» ليگ آلمان و جدال با مونشن گلادباخي ها، بهترين بازيکن تيم تحت امر يورگن کلوپ بود. ضمن آنکه تک گل يارانش را در تساوي يک بر يک نيز به ثمر رساند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ