وين روني به جمع مصدومان يونايتد اضافه شد
تاريخ : جمعه 8 دی 1391برچسب:, | 11:25 | نویسنده : Amir

وين روني به دليل مصدوميت زانو در تمرينات يونايتد، سه هفته خانه نشين شد.

مهاجم ملي پوش منچستر يونايتد که در بازي برابر نيوکاسل به دليل مصدوميت غايب بود به دليل مصدوميت از ناحيه ليگامنت زانو ، سه هفته خانه نشين شد.

مهاجم ملي پوش يونايتد که در بازي شياطين سرخ برابر نيوکاسل نتوانست در ترکيب اين تيم قرار گيرد در بازي هاي فشرده منچستر يونايتد در تعطيلات کريسمس از جمله بازي شنبه تيم برابر وست برومويچ غايب خواهد بود.

علي رغم عملکرد بد اين مهاجم برابر سوانسي در ليگ برتر، فرگوسن قصد داشت تا با استفاده از اين بازيکن برابر نيوکاسل بتواند اين بازيکن را به روند گلزني بازگرداند. فرگوسن با ابراز ناراحتي از مصدوميت اين بازيکن گفت: " فکر مي کردم بعد از بازي بد با سوانسي، روني برابر نيوکاسل بدرخشد اما او را در لحظه آخر از دست داديم. در تمرين آخرمان براي بازي با نيوکاسل از ناحيه زانو مصدوم شد و نتوانست ما را همراهي کند و به همين خاطر نزديک به 3 هفته غايب خواهد بود.

در نبود وين روني، خاوير هرناندز و روبين فان پرسي به عنوان مهاجمان ثابت در تارکيب شياطين سرخ بازي کردند و عملکرد خوبي نيز از خود ارائه دادند. ديگر غايب منچستر يونايتد در بازي شب گذشته، دني ولبک بود که به دليل بيماري به جمع غايبان منچستر يونايتد پيوست. وين روني که امسال نتوانسته انتظارات را از خود براورده کند در طول دو سال گذشته طي 48 بازي براي يونايتد موفق به زدن 34 گل شده بود.

به اين ترتيب وين روني بازي‌هاي يونايتد برابر وست برومويچ و ويگان و بازي اين تيم در جام اتحاديه را از دست مي دهد.

فرگوسن همچنين در ادامه با تاييد مصدوميت ولبک گفت: اشلي يانگ دربازي برابر نيوکاسل مصدوم شد و فيل جونز نيز برابر سوانسي مصدوم شد تا جمع مصدومان ما تکميل شود.

فرگوسن درباره بازي ندادن به ويديچ که به تازگي از بند مصدوميت رها شده نيز گفت: او تازه يک بازي است که شرايط بازي کردن را بدست آورده است و نمي خواستيم تا ريسک کنيم. براي همين ويديچ به بازي گرفته نشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ