اخبار کوتاه از اردوي آبي‌پوشان در قطر
تاريخ : سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:, | 12:27 | نویسنده : Amir

مدافع تيم فوتبال استقلال براي بازي با الريان قطر مشکلي ندارد.

تيم استقلال، شب گذشته اولين تمرين خود را در يکي از زمين‌هاي مجاور ورزشگاه احمد بن علي برگزار کرد.

به گزارش فارس مسئولان و کادر فني اين تيم با ابراز رضايت از وضعيت چمن ورزشگاه حدود يک ساعت و نيم در اين استاديوم تمرين کردند.

*علي فتح الله زاده مدير عامل باشگاه استقلال که به همراه ساير اعضاي اين تيم به کشور قطر سفر کرده است روز گذشته در تمرين اين تيم پا به توپ شد، وي براي دقايقي در کنار ديگر بازيکنان به کار با توپ و دويدن پرداخت.

*مسئولان باشگاه استقلال پس از استعلام از کنفدراسيون فوتبال آسيا در نهايت متوجه شدند ساموئل مشکلي براي همراهي بازي مقابل الريان ندارد.

*سياوش اکبرپور مهاجم تيم استقلال که در آخرين تمرين نتوانسته بود همراه تيم تمرين کند بدون هيچ مشکلي در قطر تمرين کرد و ميتواند در ديدار فردا به ميدان برود. همچنين فرهاد مجيدي هيچ مشکلي از ناحيه پشت پاي ران که در ديدار مقابل نفت آبادان از آن ناحيه با مصدوميت روبرو شده بود ندارد و مقابل الريان بازي خواهد کرد.

* قرار است جلسه هماهنگي پيش از بازي و تعيين رنگ لباس ها از ساعت 12 امروز برگزار شود.

* يکي از مسئولان باشگاه الريان قطر براي خوشامدگويي به ميرشاد ماجدي،امير قلعه نويي که قبلا در اين کشور بازي کرده اند وارد اردوي استقلال شد و با آنها به خوش و بش پرداخت.

* يکي از دوربين هاي تلويزيوني که براي تهيه برنامه مستند در کشور قطر حضور دارد از تيم استقلال گزارش گرفت. وي در گزارش خود از امير قلعه نويي مصاحبه گرفت و سرمربي استقلال گفت: سال 1369 در کشور قطر بازي مي کردم و مي دانم که آنها امکانات خوبي دارند. الريان يکي از بهترين تيم هاي کشور قطر است اما فراموش نکنيد ما هم استقلال هستيم هر چند تيم حريف سه بازيکن با مليت قطري دارد و بقيه بازيکنان آنها خارجي محسوب مي شوند اما ما هم صدرنشين ليگ ايران هستيم و براي فوتبال خوب به اينجا آمده ايم.

وي افزود: استقلال هميشه در ليگ قهرمانان آسيا با انگيزه ظاهر مي شود و يادتان نرود علاوه بر اينکه چند بازيکن ملي پوش داريم بقيه بازيکنانمان در سطح تيم ملي هستند و اينجا حريف دست و پابسته اي نخواهيم بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ