آغاز مذاکرات با پروويچ و نيلسون براي تمديد قرارداد
تاريخ : سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:, | 12:29 | نویسنده : Amir

مديرعامل باشگاه پرسپوليس صبح امروز براي حمايت از تيم تراکتورسازي عازم تبريز شد.


تيم تراکتورسازي تبريز در اولين حضور آسيايي خود امروز در ورزشگاه يادگار امام به مصاف الجزيره امارات مي‌رود. از همين رو محمد رويانيان مديرعامل پرسپوليس صبح امروز عازم تبريز شد.

به گزارش فارس، رويانيان قبل از سفرش به تبريز گفت: به دليل عشق و علاقه‌اي که به مردم تبريز و رنگ قرمز دارم به اين استان سفر مي‌کنم تا مثل يک هوادار از تراکتوري ها حمايت کنم. من امروز قرمز تراکتوري هستم.

اين در شرايطي است که با اعلام حسن‌زاده رئيس کميته انضباطي رويانيان امروز به همراه دايي ساعت 16 بايد به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال برود تا در خصوص شکايتش از دايي رسيدگي لازم شود.

* همچنين با توجه به رضايت گل‌محمدي از دو بازيکن خارجي خود مسئولان باشگاه پرسپوليس براي تمديد قرارداد با پروويچ و نيلسون وارد مذاکره شدند. ظاهرا رويانيان با اين دو بازيکن به توافقاتي در اولين گفت‌وگو رسيده است.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ